|
deadDream
|
 |
« Vastaus #720 : To Marras 05, 09, 02: 06: 57 » |
|
Noniin, Blissu ei mun tililtä ota enää tän kuun jälkeen rahhaa. 29.11 loppuu siis mun peliaika, saa nähä ostanko lisää vai pidänkö jo tauon/lopetan ton paskan pelaamisen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
Cleithara
Kaikkien tuntema
Poissa
Sukupuoli: 
Rapid heartbeat pounding through my chest.
|
 |
« Vastaus #721 : To Marras 05, 09, 20: 09: 58 » |
|
Meikä taas alotti wowittamisen pitkästä aikaa, kun sain yhteyden kaveriin niin piti sitten alkaa pelaamaan sitä. Tosiaankaan ei jaksa pelata vaan pakosta vaan pelkän ajan vieton takia  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Did YOU think we have forgotten? Did YOU think we have forgiven? Behold now, The terrible vengeance of the FORSAKEN!! Death to the corpses and death to the living
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #722 : Pe Marras 06, 09, 20: 44: 33 » |
|
Vois päivittää hahmo listaa L80 Druid L80 Shaman L80 Paladin L80 Priest L80 Death Knight (dingas tänään) L72 Warlock L70 Hunter L70 Mage Seuraavaks vois ton hunun levutella. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #723 : Ke Marras 25, 09, 11: 32: 18 » |
|
Mitään hunuja jaksanu levutella, lyötiin veto kaverin kanssa kumpi levuttaa alttinsa eka 80. Mun levutuksen alla on maagi (uus maagi en jaksanu tota vanhaa ku o draenei) ja kaverilla shamaani. Lähtökohta olin iin että mä olin 31 ja tuo 35, nyt mä oon 49 ja tuo 48.  Ohi mennään ja kadotaan ku pieru saharaan.  Voittaja saa 1k. Niin ja transferasin druidini takasin Chromalle, ihan eri nimelläkin kulkee nyt. Saanko esitellä Starcaller Risukasa! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #724 : Su Joulu 06, 09, 17: 33: 02 » |
|
 Pocahontas KungFu -asento Linkki isompaan kuvaan kun tuo on vähän epäselvähkö.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #725 : Pe Tammi 08, 10, 21: 00: 22 » |
|
Eka pala t10,25.  Ja hunu 80.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #726 : Pe Helmi 05, 10, 19: 49: 29 » |
|
Oon ylpee mun rage postauksesta killan foorumille. "En tiedä missä te miehet ootte ollu ku Jumala jakoi lukutaitoa. Vissiin puskassa runkkaamassa. En ymmärrä miten vaikeeta sitä on käsittää että kun on tänne nyt tietyt groupit vaivalla väsätty niin pelaajat sit älyäis pysyä samassa grpssa"Kyseessä siis meiän gm joka päätti hypätä toiseen grouppiin kun kommunikointi ei killassa pelaa kovin hyvin.  Ragesin sillekki sitte. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #727 : Pe Helmi 05, 10, 23: 12: 56 » |
|
Tyypillistä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #728 : Ke Maalis 10, 10, 04: 04: 26 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #729 : To Huhti 22, 10, 14: 36: 49 » |
|
Vaihteeks pelaajapula meillä. Disci pappi ja feral depsi lähti vaihteeks toiselle servulle. Ne seilaa servujen väliä miten sattuu, ja meidän mt emoquittas. Että taitaa jäädä wowi ajan ostaminen sit ku se loppuu, ellei jotain ihmettä tapahdu. Ei nimittäin kiinnosta gearaa tulevaa tankkia ja farmaa normilla ICC kun päästiin jo 9/12 hc.lla. Putri ja Sindra + LK yllättäen ei ole alas menneet 25man hclla. Jos peliaikaa en osta enää ni tästä tulee mun AION ketju.  Clericci lvl19. Maksimi levuhan on 50 ja levutus on todellakin hidasta, tosin voi johtuu siitä että Cleric on hiilu classi. Vituttaa yks asia Aionissa. Hiilit ei crittaa, ei ole ns. healing gemejä tuolla olemassa. Eli periaattees sit ku dingaa 50 niin sä hiilaat aina tasan saman verran sillä tietyllä spellillä. Vähän hölmöä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miko
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #730 : Pe Huhti 23, 10, 00: 13: 51 » |
|
15 minuuttia kokeilin ja tuli "Ei v*ttu mitä paskaa"-olo. Toki tuollaisen lyhyen "pelihetken" aikana ei välttämättä tuon huippusuositun pelin hienoutta edes kykene tajuamaan, mutta ei tuommoiset pelit muutenkaan meikäläistä liiemmin kiinnosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
the police used to watch over the people, now they're watching the people
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #731 : Su Touko 02, 10, 21: 58: 04 » |
|
Huomenna viimiset kuvaukset wowi leffaa varten. Sit odottelee koska se o valmis, vois linkkailla sen tännekki sitte. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #732 : Su Touko 02, 10, 23: 42: 59 » |
|
Huomenna viimiset kuvaukset wowi leffaa varten. Sit odottelee koska se o valmis, vois linkkailla sen tännekki sitte.  Jej! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #733 : La Touko 29, 10, 00: 55: 54 » |
|
Turhaa koitan kääntää päätäni wowille ja sanoa että aion olis kivempi pelaa. Ei v*ttu en käsitä miten tuhlasin rahaa tähän älyttömään paskaan. Sitä se on ku uskoo toista puoliskoaan. Ens kuussa ostanki sit wowiaikaa. Ikävä druippaa ja hunua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #734 : Pe Elo 13, 10, 13: 10: 15 » |
|
^ Oon taas ollu ilman wowi aikaa kun ei oo killassa eloa. Oon viimiset 4pv kattonu Nyhmin ja A6 videoita ja wäää ku o ikävä wowiin.  Tulisivat jo perkeleet takasi lomilta että pääsis raidaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|