BlackSwan
Kokopäiväinen höpöttäjä

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #195 : Pe Marras 20, 09, 19: 16: 46 » |
|
Maanantaina oli Nosturissa Shadows Fall ja Five Finger Death Punch, vallan mainiot keikat ja tänään vuorossa Pain Confessor Rocktownissa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissat osaavat valita matemaattisen tarkasti istumapaikan, missä ne ovat eniten häiriöksi. -MICHAEL STEVENS-
|
|
|
|
KataTheBlondi
|
 |
« Vastaus #196 : Pe Marras 20, 09, 19: 19: 00 » |
|
Varmaan joo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Yazz
|
 |
« Vastaus #197 : To Joulu 10, 09, 09: 58: 09 » |
|
Muah. 2.4.2010 Tarot Klubilla  Jajajaja Heinäkuussa "siskon" kanssa kattomaan Klubille Deathstarssia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
|
|
|
BlackSwan
Kokopäiväinen höpöttäjä

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #198 : To Joulu 10, 09, 10: 20: 06 » |
|
Varasin juuri liput 24.3. Verkatehtaalle Vanaja-saliin, APOCALYPTICA!  Ties kuinka kauan oon halunnut nähdä livenä ja nyt sitten tulevat ihan tänne rupuseen kaupunkiin! Samalla tässä on myös miehekkeen valmistujaislahja! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissat osaavat valita matemaattisen tarkasti istumapaikan, missä ne ovat eniten häiriöksi. -MICHAEL STEVENS-
|
|
|
|
Yazz
|
 |
« Vastaus #199 : To Joulu 10, 09, 15: 35: 21 » |
|
Jeap, Sonisphereen ensi vuoden esiintyjiä varmistettu iso kasa, Slayer, Antrax, Iron Maiden jne. mutta HIM ;( Hyi h*lvetti  Ja kahden päivän lippukin on huimat 125€/kpl. -.- MUOKS 16.12.2009: Iiiiih  Luin äsken Metallican sivuilta että muillakin Sonispheren keikoilla kuin puolassa on mahdollista nähdä 4 kovaa SAMALLA lavalla  Metallica, Slayer, Megadeth ja Anthrax. Oi samperi ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
|
|
|
|
karkki
|
 |
« Vastaus #200 : La Joulu 19, 09, 15: 45: 30 » |
|
Sonispheren liput taskussa, samoin KISSiä tiedossa ensi kesäkuussa. Myös Billy Talentia saatan lähteä kaverin seuraksi kattelemaan, vaikkei ihan suosikkeihin kuulukkaan. Liput tosin ovat tällä hetkellä äiteen taskussa, mutta kyllähän tuollaista pientä intin päivärahoista makselee. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Phoenix
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #201 : Pe Maalis 05, 10, 23: 03: 10 » |
|
Perjantaina 26.2.2010 Club Teatrialla esiintyi iki-ihana Sonata Arctica!  Olin ehkä hiukan innoissani ja riehuin paikalla kuin raivotautinen orava sukkasillani (kenkävalinta tuotti tuskaa), lauloin kurkku suorana ja nautin joka solulla. Kiitos pojille hienosta setistä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sometimes old scars become new wounds...
|
|
|
|
Yazz
|
 |
« Vastaus #202 : La Maalis 06, 10, 12: 27: 17 » |
|
Itse petyin tuska 2008-keikalla sonatan osalta  Tässä on taas tulossa ihan samperinmoinen keikkakevät/-kesä. On tuska, tarot, poisonblack, stam1na (taas), mokoma, Rotten sound, Dark Funeral, sitten pienempien bändien keikkoja jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #203 : To Maalis 11, 10, 18: 12: 07 » |
|
1.4. Amorphis@Lutakko, voiii kun mulla olis seuraava päivä vapaa  Se on kyllä pitkäperjantai, mut sehän ei meillä merkkaa mitään.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #204 : To Maalis 11, 10, 19: 43: 42 » |
|
Nanana, tahtois nähdä Amorphisen jossain, kun oon nyt viime aikoina kuunnellut pelkästään Amorphista. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #205 : To Maalis 11, 10, 19: 50: 00 » |
|
Mä olen vasta viimeaikoina alkanu lämpeneen sille  Yhtäkkiä vaan tuli sellai et eihän tää paskempi bändi olekkaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #206 : To Maalis 11, 10, 19: 51: 42 » |
|
Son eri hyvä bändi, ihan hyvä valaistuminen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|
John Doe
|
 |
« Vastaus #207 : To Maalis 11, 10, 23: 31: 57 » |
|
10.4 Hämeenlinnassa Black Raven ja Three Bad Jacks.  Oon ihan onnesta soikeena jos pääsis lähteen tuonne. Vielä vähän epävarmaa niin ei uskalla majotusta varata. Niin meikän musaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Asiallinen, mutta silti siisti!
|
|
|
|
Yazz
|
 |
« Vastaus #208 : Ma Maalis 15, 10, 13: 26: 05 » |
|
Taitaa tulla lähtö Ruisrock-perjantaihin! Itse Ozzy Osbourne, Arch Enemy, Tarot ja Finntroll!  Esiintyy SAMANA päivänä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Silhouette
|
 |
« Vastaus #209 : Ma Maalis 15, 10, 19: 22: 20 » |
|
Tuskaan, Tuskaan, Tuskaan! Settilistan vilkuilu on ihan orgastista silmäkarkkia. Uujea. Ei malttais odottaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|