|
antagonismi
|
 |
« : Ma Loka 01, 07, 16: 25: 55 » |
|
Mikäli ilmenee jotain, mitä ette foorumin toiminnoista ymmärrä tai muuten epäselviä asioita, kysykää täällä  Oli kyseessä sitten profiiliasiat, hymiöt, kirjoittamiset, kalenteri, yksityisviestit.. Mikä tahansa, niin aina voi kysyä ja lupaamme tehdä parhaamme selvittääksemme ongelman 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #1 : Su Maalis 23, 08, 20: 41: 57 » |
|
Onko lie oikea paikka mut kysyn kummiski. Miks huumorikorner on lukittuna? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
Marimma
|
 |
« Vastaus #2 : Su Maalis 23, 08, 20: 45: 07 » |
|
Onko lie oikea paikka mut kysyn kummiski. Miks huumorikorner on lukittuna?  Mitääh No ei oo kauaa jos noin muka on
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[.. Sen hetken vielä muistan kuin eilisen, ja muistoissain elät aina huomiseen ..]
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #3 : Su Maalis 23, 08, 20: 45: 36 » |
|
Avasin. Ei aavistustakaan miksi on lukittu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Marimma
|
 |
« Vastaus #4 : Su Maalis 23, 08, 20: 46: 23 » |
|
Kerkesitkö Anta avaamaan vai oliko se edes lukossa  ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[.. Sen hetken vielä muistan kuin eilisen, ja muistoissain elät aina huomiseen ..]
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #5 : Su Maalis 23, 08, 20: 46: 41 » |
|
Kerkesitkö Anta avaamaan vai oliko se edes lukossa  ? Avasin juu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #6 : Su Maalis 23, 08, 20: 47: 36 » |
|
Kerkesitkö Anta avaamaan vai oliko se edes lukossa  ? Epäiletkö sä mun näkökykyä? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
Marimma
|
 |
« Vastaus #7 : Su Maalis 23, 08, 20: 54: 08 » |
|
Kerkesitkö Anta avaamaan vai oliko se edes lukossa  ? Epäiletkö sä mun näkökykyä?  No en, mutta kun mietin että olinko mä missannut jonkun "kopioketjun" Siis niitä kun joku on alottanut samalla nimellä samasta asiasta ketjua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
myy
Kokopäiväinen höpöttäjä

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #8 : To Elo 28, 08, 15: 44: 06 » |
|
Hei, miten saa linkin netistä laitettua sillai, että saa sellaisen "linkin nimen" tähän esille? Olipas vaikeasti kuvailtu  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mutta vähitellen painuin yhä syvemmälle, puu kasvatti yhä uusia oksia, vihdoin olin täysin suojattu, täysin keskellä.
|
|
|
|
Marimma
|
 |
« Vastaus #9 : To Elo 28, 08, 15: 49: 55 » |
|
Hei, miten saa linkin netistä laitettua sillai, että saa sellaisen "linkin nimen" tähän esille? Olipas vaikeasti kuvailtu  . [url=ww.tähän osoite.fi]tähän linkin nimi[/url] jolloin tulos on tämä Pahvilaatikko 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BloodOrchid
|
 |
« Vastaus #10 : Ti Marras 03, 09, 21: 10: 39 » |
|
Mä laitan nyt tänne osioon tän kysymyksen elikkäs tuolla 'Myydään'-osastolla, niin aloittaako jokainen uuden aiheen esim. "Sara myy" ? Vai laitetaanko kategorioita, esim. vaatteet?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ehkä jossain on paremmat päivät, edes se Happy Hour.
|
|
|
|
Etzell
|
 |
« Vastaus #11 : Ti Marras 03, 09, 21: 20: 18 » |
|
mä ehdotasin että se menis niin että jokainen pistää oman ketjunsa joka tahtoo jotain myydä... mutta se on vaan mun mielipiteeni 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Rise, nations pride Hold whats yours Strike'em were it hurts
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #12 : Ti Marras 03, 09, 21: 47: 09 » |
|
Juu, laitetaan näin alkuun ainakin vaan ketjut tuohon malliin: "Antagonismi myy" jne  Katsoopahan sitten uudestaan, jos/kun alkaa homma pyörimään paremmin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BloodOrchid
|
 |
« Vastaus #13 : Ti Marras 03, 09, 22: 05: 52 » |
|
Joo, ok, kiitti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ehkä jossain on paremmat päivät, edes se Happy Hour.
|
|
|
|