Uutiset: Unohtuiko salasana? Ongelmia kirjautumisessa? Katso tästä apua

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Su Syys   05, 10, 16: 49: 19

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirpputorit / Kierrätyskeskukset  (Luettu 1375 kertaa)
jennie
Varovainen
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #30 : Ma Marras 02, 09, 21: 18: 49 »

(Hyviä kirppisvinkkejä Tampereen seudulta otetaan vastaan!)
Mä oon pyörinyt aina siellä ollessani Radiossa, tykkäsin kovasti Hymy

Radiokirppis täällä Tampereella on kaiketi se suosituin Treen kirppareista ja kaikkien tiedossa hyvän sijaintinsa vuoksi. Kassaruuhkat vain tuppaavat olemaan melkoisia.. On siitä jo lehdissäkin kirjoiteltu. Aamulehden mukaan Radiokirppis suunnittelee jopa "pääsymaksua" hillitsemään turhaa ruuhkautumista.

Voisin kyllä ottaa itseäni niskasta kiinni ja tienata muutaman kolikon joululahjaostoksia varten, luopumalla kaappien pohjalla lojuvista turhuuksista. Kerta se olisi ensimmäinenkin  ^^
tallennettu
dirlandaa
Utelias
**
Poissa Poissa

« Vastaus #31 : Pe Huhti  16, 10, 16: 02: 34 »

Kirppareilla tulee nykyään melko harvoin kierreltyä, mutta silloin kun sellaiseen eksyn, yleensä tarttuu myöskin mukaan tavaraa. Viimeksi noin kuukausi sitten kävin paikallisella kirppiksellä kääntymässä ja ostin nahkarotsin. Yleensä kirppareilla lähinnä katselen astioita, vaatteita ja cd-levyjä. Olen myöskin itse myynyt joitakin vanhoja tavaroitani, pääasiassa pehmoleluja ja vaatteita.
tallennettu
TrapSnare
Koukussa
Poissa Poissa

« Vastaus #32 : Pe Kesä   18, 10, 23: 04: 00 »

Nyt kesällä on ollut enemmän aikaa kierrellä kirppareilla. Tykkään kovasti käydä kyllä, kavereiden kanssa on ihanaa lähteä kiertelemään. Erikoiset halvat löydöt on kovin ihania. Viimeksi ostin pari paitaa ja kengät sekä huivin. Ihaninta, mitä olen vähään aikaan löytänyt kirpparilta on kaksi vanhaa filmikameraa, ne on aivan ihania. Toisella kuvasinkin! Lisäksi kaksi keltaista kahvikuppia jotka sain eurolla, on ihania.
tallennettu

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
ekp
Varovainen
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #33 : Ma Heinä  26, 10, 18: 00: 20 »

Tulee aina välillä käytyä kirpparilla ja kierrätyksessä mutta eipä oo tullu vuokrattua omaa paikkaa kirpparilta..
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM