|
Yazz
|
 |
« Vastaus #120 : To Heinä 09, 09, 20: 06: 35 » |
|
Itse haluaisin pienen siron valkokultaa olevan sormuksen, pari hassua kiveä olisi nätti -.- saas nähä miten käy
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
|
|
|
daisy
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #121 : To Elo 20, 09, 13: 25: 06 » |
|
Mulla on päivittäisessä käytössä kaksi kalevalan hopeista sormusta. Kihlasormukseksi unelmoin (sitten joskus jos kihloihin pääsis  ) valkokultaista aika yksinkertaista sormusta ja kihlasormuksesksi sitten keltakultaista vähän "hienompaa". Tykkäisin niitä pitää sitten varmaan yhdessä. Se vihkisormus erottuis nätisti siitä kihlasormuksesta ja kaikista muista koruista jotka on hopeisia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Amalia-
|
|
|
Olivia
Kokopäiväinen höpöttäjä

Poissa
|
 |
« Vastaus #122 : Su Maalis 07, 10, 12: 49: 01 » |
|
Lemppareita julkkujen kihla- ja vihkisormuksista (niistä mitä bongailin eräältä sivustolta): Prinsessa Madeleine  Beyonce  Kate Beckinsale  Ja sitten ne hirvitykset.. Katie Price ja Peter Andre  Jennifer Aniston  Paris Hilton  Alanis Morissette 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #123 : Su Maalis 07, 10, 16: 36: 48 » |
|
On kieltämättä vähän turhan isoja nuo kivet joillakin..  Itellä ei ole kiven kiveä, enkä vaihtaisi vihkisormusta mihinkään! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
|
|
|
|
Minhwa
|
 |
« Vastaus #124 : Ti Maalis 09, 10, 11: 36: 30 » |
|
Me ollaan miehen kanssa vanhankansan ihmisiä sitten ku meillä on niin että miehellä on vaan yks sormus ja mulla kaks  Mulla on itellä ainoastaan kaks sormusta enää.. toinen on kihla- ja toinen vihkisormus, molemmat kultaisia ja vihkisormuksessa on kolme pientä timanttia
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BloodOrchid
|
 |
« Vastaus #125 : Ti Maalis 09, 10, 14: 33: 22 » |
|
Me ollaan miehen kanssa vanhankansan ihmisiä sitten ku meillä on niin että miehellä on vaan yks sormus ja mulla kaks  Mulla on itellä ainoastaan kaks sormusta enää.. toinen on kihla- ja toinen vihkisormus, molemmat kultaisia ja vihkisormuksessa on kolme pientä timanttia Kyllä mäkin niin haluan tulevaisuudessa, että mulla on ne kaks ja miehellä yks
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ehkä jossain on paremmat päivät, edes se Happy Hour.
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #126 : Ti Maalis 09, 10, 17: 52: 14 » |
|
Miksi miehellä pitäis olla vaan yksi sormus? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #127 : Ti Maalis 09, 10, 19: 15: 56 » |
|
Sellaihan se tapa on ollu. Mut en mäkään oikein käsitä... onko se sitten niin että nainen on täysin varattu vasta kun sillä on kaks sormusta ja mies jo yhdestä  Vai niin ettei mies koskaan ole yhtä varattu kun nainen  Ja kerran kihlasormukset ostetaan ekana, ni miks kuitenkin kirkossa siunataan molempien sormukset, jos toisella on vanha? Outoa, selittäiskö joku?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
Minhwa
|
 |
« Vastaus #128 : Ti Maalis 09, 10, 21: 12: 20 » |
|
Sellaihan se tapa on ollu. Mut en mäkään oikein käsitä... onko se sitten niin että nainen on täysin varattu vasta kun sillä on kaks sormusta ja mies jo yhdestä  Vai niin ettei mies koskaan ole yhtä varattu kun nainen  Ja kerran kihlasormukset ostetaan ekana, ni miks kuitenkin kirkossa siunataan molempien sormukset, jos toisella on vanha? Outoa, selittäiskö joku? Minen osaa tuota selittää mutta me kaiverrettiin miehen kihlasormukseen myös vihkipäivä. Mies ei ensinnäkään tahtonut kahta sormusta vaan hänelle riitti ihan yksi sormus. Ja meillähän ei kirkkoa ollutkaan että kummankaan sormuksia ei ole siunattu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Olivia
Kokopäiväinen höpöttäjä

Poissa
|
 |
« Vastaus #129 : Ke Maalis 10, 10, 00: 21: 11 » |
|
Mulle on ihan sama onko miehellä yksi vai kaksi sormusta, tekee kuten itse tahtoo.
Mä luulen että mulla on naimisiinmenon jälkeen ainoastaan vihkisormus, ellei nyt sitten kihla + vihki satu sopimaan hyvin yhteen. Mutta yleisesti ottaen en niistä yhdistelmistä hirveästi pidä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #130 : Ke Maalis 10, 10, 01: 07: 46 » |
|
Mulle oli kanssa aikoinaan kihloihin mennessä ihan yks ja sama, mitä mies tekee sormuksillaan - pitääkö kihlasormuksenkin vai jättääkö vaan yhden sormuksen sormeen  Päätti sitten itse, että pitää vain kihlasormusta. Itelläni on kumpikin. Hassu yhdistelmä tosin, kun on kaksi massiivista sormusta ja yhdistelmä yltää lähes tuohon ekaan niveleen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
|
|
|
|