Uutiset: Tunnelmallista pimenevää syksyä Pahviksen väelle!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
To Syys   09, 10, 19: 38: 18

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sormukset!  (Luettu 4219 kertaa)
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

murr

« Vastaus #120 : To Heinä  09, 09, 20: 06: 35 »

Itse haluaisin pienen siron valkokultaa olevan sormuksen, pari hassua kiveä olisi nätti -.- saas nähä miten käy
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
daisy
Utelias
**
Poissa Poissa

« Vastaus #121 : To Elo    20, 09, 13: 25: 06 »

Mulla on päivittäisessä käytössä kaksi kalevalan hopeista sormusta. Kihlasormukseksi unelmoin (sitten joskus jos kihloihin pääsis  Laugh ) valkokultaista aika yksinkertaista sormusta ja kihlasormuksesksi sitten keltakultaista vähän "hienompaa". Tykkäisin niitä pitää sitten varmaan yhdessä. Se vihkisormus erottuis nätisti siitä kihlasormuksesta ja kaikista muista koruista jotka on hopeisia  Hymy
tallennettu

-Amalia-
Olivia
Kokopäiväinen höpöttäjä
**
Poissa Poissa

« Vastaus #122 : Su Maalis 07, 10, 12: 49: 01 »

Lemppareita julkkujen kihla- ja vihkisormuksista (niistä mitä bongailin eräältä sivustolta):

Prinsessa Madeleine

Beyonce

Kate Beckinsale

Ja sitten ne hirvitykset..

Katie Price ja Peter Andre
  Roll LOL

Jennifer Aniston

Paris Hilton

Alanis Morissette
tallennettu
antagonismi
Valtiatar
Ylläpito
Paikalla Paikalla

« Vastaus #123 : Su Maalis 07, 10, 16: 36: 48 »

On kieltämättä vähän turhan isoja nuo kivet joillakin.. Nauru Itellä ei ole kiven kiveä, enkä vaihtaisi vihkisormusta mihinkään! <3
tallennettu

You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
Minhwa
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #124 : Ti Maalis 09, 10, 11: 36: 30 »

Me ollaan miehen kanssa vanhankansan ihmisiä sitten ku  meillä on niin että miehellä on vaan yks sormus ja mulla kaks  LOL

Mulla on itellä ainoastaan kaks sormusta enää.. toinen  on kihla- ja toinen vihkisormus, molemmat kultaisia ja vihkisormuksessa on kolme pientä timanttia
tallennettu
BloodOrchid
Addikti
Poissa Poissa

« Vastaus #125 : Ti Maalis 09, 10, 14: 33: 22 »

Me ollaan miehen kanssa vanhankansan ihmisiä sitten ku  meillä on niin että miehellä on vaan yks sormus ja mulla kaks  LOL

Mulla on itellä ainoastaan kaks sormusta enää.. toinen  on kihla- ja toinen vihkisormus, molemmat kultaisia ja vihkisormuksessa on kolme pientä timanttia

Kyllä mäkin niin haluan tulevaisuudessa, että mulla on ne kaks ja miehellä yks Hymy
tallennettu

Ehkä jossain on paremmat päivät, edes se Happy Hour.
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten
**
Poissa Poissa

Eingin í hann kendi

« Vastaus #126 : Ti Maalis 09, 10, 17: 52: 14 »

Miksi miehellä pitäis olla vaan yksi sormus? Hä
tallennettu

" Strength is not how high you can climb
But how you cope when you bounce
We are all in the gutter
But some of us are looking at the stars "

Narn amar ~ Blogini
Tonde
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #127 : Ti Maalis 09, 10, 19: 15: 56 »

Sellaihan se tapa on ollu. Mut en mäkään oikein käsitä... onko se sitten niin että nainen on täysin varattu vasta kun sillä on kaks sormusta ja mies jo yhdestä Nauru Vai niin ettei mies koskaan ole yhtä varattu kun nainen  ???
Ja kerran kihlasormukset ostetaan ekana, ni miks kuitenkin kirkossa siunataan molempien sormukset, jos toisella on vanha? Outoa, selittäiskö joku?
tallennettu

"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
Minhwa
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #128 : Ti Maalis 09, 10, 21: 12: 20 »

Sellaihan se tapa on ollu. Mut en mäkään oikein käsitä... onko se sitten niin että nainen on täysin varattu vasta kun sillä on kaks sormusta ja mies jo yhdestä Nauru Vai niin ettei mies koskaan ole yhtä varattu kun nainen  ???
Ja kerran kihlasormukset ostetaan ekana, ni miks kuitenkin kirkossa siunataan molempien sormukset, jos toisella on vanha? Outoa, selittäiskö joku?

Minen osaa tuota selittää mutta me kaiverrettiin miehen kihlasormukseen myös vihkipäivä. Mies ei ensinnäkään tahtonut kahta sormusta vaan hänelle riitti ihan yksi sormus.  Ja meillähän ei kirkkoa ollutkaan että kummankaan sormuksia ei ole siunattu Hymy
tallennettu
Olivia
Kokopäiväinen höpöttäjä
**
Poissa Poissa

« Vastaus #129 : Ke Maalis 10, 10, 00: 21: 11 »

Mulle on ihan sama onko miehellä yksi vai kaksi sormusta, tekee kuten itse tahtoo.

Mä luulen että mulla on naimisiinmenon jälkeen ainoastaan vihkisormus, ellei nyt sitten kihla + vihki satu sopimaan hyvin yhteen. Mutta yleisesti ottaen en niistä yhdistelmistä hirveästi pidä.
tallennettu
antagonismi
Valtiatar
Ylläpito
Paikalla Paikalla

« Vastaus #130 : Ke Maalis 10, 10, 01: 07: 46 »

Mulle oli kanssa aikoinaan kihloihin mennessä ihan yks ja sama, mitä mies tekee sormuksillaan - pitääkö kihlasormuksenkin vai jättääkö vaan yhden sormuksen sormeen Hymy Päätti sitten itse, että  pitää vain kihlasormusta. Itelläni on kumpikin. Hassu yhdistelmä tosin, kun on kaksi massiivista sormusta ja yhdistelmä yltää lähes tuohon ekaan niveleen Laugh
tallennettu

You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM