Uutiset: Tunnelmallista pimenevää syksyä Pahviksen väelle!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Su Syys   05, 10, 17: 04: 00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fooruilu!!  (Luettu 2526 kertaa)
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten
**
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Eingin í hann kendi

« Vastaus #60 : La Heinä  17, 10, 13: 38: 30 »

Itse kerkiän kun vietän päivässä yli 5h koneella ja on niin kova riippuvuus nettiin Jeesh Myös tukifoorumeilla kuluu aikaa, kun joutuu auttamaan ihmisiä kotisivuissa ja foorumeissa. Viehän tuo oman foorumin ylläpitäminenkin aikaa...

Itse vietin parhaimmillaan aikoinaan monesti vähintään 6-10h netissä päivittäin.. Nauru Viikonloppuisin paljon enemmänkin Nauru Että mikä ihmeen nettiriippuvuus oli joskus takavuosina, eihä Nauru

Nykyään käyn itse kahdella foorumilla aktiivisesti, silloin tällöin käyn koirat.comissa ja finissä lueskelemassa. En tosin vaihteeks ole netissä välttis edes päivittäinkään.. Mutta jos kone tulee avattua, ni pyörähtää sitä nyt ainakin täällä pahviksella.
tallennettu

" Strength is not how high you can climb
But how you cope when you bounce
We are all in the gutter
But some of us are looking at the stars "

Narn amar ~ Blogini
Hypotermia
Utelias
**
Paikalla Paikalla

Sukupuoli: mies

« Vastaus #61 : Su Heinä  18, 10, 03: 09: 33 »

Minä käyn vain täällä ja Documenting Realityssä.
Eli kahdella foorumilla, kun en ole löytänyt vielä mitään muita mielenkiintoisia foorumeita.
tallennettu
ekp
Varovainen
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #62 : Ma Heinä  26, 10, 18: 05: 44 »

Muutamalla muulla foorumilla tulee tämän lisäksi käytyä aktiivisesti..
tallennettu
dirlandaa
Utelias
**
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #63 : Ti Heinä  27, 10, 15: 17: 23 »

Kyllähän tätä foorumeilla pyörimistä on tullut harrastettua ihan riittävästi viime vuosina. Täällä en käy ehkä niinkään ahkerasti, mutta esimerkiksi Vuotis kuuluu vakipaikkoihini. Autoaiheisista foorumeista käyn lukemassa vinkkejä ja kokemuksia, mutta itse keskusteluun en niinkään osallistu. Aika paljon tuollaista taustailua harrastan useammankin foorumin kohdalla, en aina uskalla mennä mukaan juttelemaan, jos esim. muut keskustelijat vaikuttavat itseäni paljon vanhemmilta. Mikäli huomaan myös keskusteluissa tapahtuvan paljon sellaista sisäpiireilyä, en edes yritä mennä niihin mukaan.
tallennettu
rumavirsi
Utelias
**
Poissa Poissa

« Vastaus #64 : Ke Elo    11, 10, 20: 13: 24 »

Mä oon gmh:lla, kaksplussalla ja täällä. Oon vaan hirmu huono kirjottelemaan yhtään mitään minnekkään, eli enimmäkseen taustailen Eäh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM