|
Tattis
|
 |
« Vastaus #30 : Ke Huhti 02, 08, 10: 59: 14 » |
|
Meillä on oikeastaan tällä hetkellä ihan eri sisustus niin olohuoneessa kuin makuuhuoneessa. Makuuhuoneessa vallitsee vihreä, pähkinäpuu ja luonnonvaaleat sävyt. Tässä onkin kuvaa makuuhuoneesta: Olohuoneessa taasen löytyy mustaruskeaa puuta, punaista, mustaa ja valkoista. Kuva olohuoneesta: Keittiössä (joka siis remontoitiin aivan uuteen uskoon), on pähkinäpuuta, vaniljansävyiset kaapit, tumma ruskea sekä pieniä vihreitä pirskeitä  Siitäkin voisin joskus laittaa jotain.. Tällä hetkellä mitä kaipaisin sisustukseeni on taulut ja jotain muuta kivaa seinälle, sekä baarituolit tuohon keittiön "baaritiskille" Poistin toimimattomat linkit/kuvat. - antagonismi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissa, kissa yksin ilmaantui valmiina ja ylpeänä. Se oli heti syntyään täydellinen, kulki yksin ja tiesi mitä tahtoi... - Pablo Neruda
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #31 : Ke Huhti 02, 08, 11: 03: 53 » |
|
Muuten tosi hieno mut toi nahkasohva. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|
Tattis
|
 |
« Vastaus #32 : Ke Huhti 02, 08, 11: 04: 59 » |
|
Muuten tosi hieno mut toi nahkasohva.  Lovin` it! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissa, kissa yksin ilmaantui valmiina ja ylpeänä. Se oli heti syntyään täydellinen, kulki yksin ja tiesi mitä tahtoi... - Pablo Neruda
|
|
|
|
Meemii
|
 |
« Vastaus #33 : Ke Huhti 02, 08, 12: 42: 04 » |
|
Ihana sisustus tattiksella!  (multa löytyy samanlainen Ikean sohvapöytä  ) Etenkin tuo vihreä seinä makuuhuoneessa on niin hieno 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Haluan istua jalkakäytävällä muistamatta mistä olen tulossa tietämättä minne olen menossa lähteä lentokentälle Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
|
|
|
Kikitoka
Kaikkien tuntema
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #34 : Ke Huhti 02, 08, 12: 45: 54 » |
|
On kyllä tosi kaunis makkari Tattiksella  Itsekin suunnittelen tällä hetkellä jotain tuon tyylisiä sävyjä makkariin. Vähän himottaisi yhdistellä jotain raikkaita vaalean vihreän sävyjä ja jotain nättiä ruskeaa, mutta toisaalta muitakin vaihtoehtoja pyörii mielessä. (Meilläkin taitaa muuten olla tuollainen sohvapöytä olkkarissa, tosin eri värisenä  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-kaikki ihmiset hymyilevät samalla kielellä-
|
|
|
|
Meemii
|
 |
« Vastaus #35 : Ke Huhti 02, 08, 12: 47: 24 » |
|
Tuntuu olevan suositttu malli tuo pöytä, monella tutullakin samanmoinen olkkarissa keikkuu  Ja halpahan se oli kuin mikä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Haluan istua jalkakäytävällä muistamatta mistä olen tulossa tietämättä minne olen menossa lähteä lentokentälle Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #36 : Ke Huhti 02, 08, 12: 54: 00 » |
|
Toi pöytä on ollu munkin ostoslistassa "Nää mä ostan ku muutan omaan kämppään" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|
Tattis
|
 |
« Vastaus #37 : Ke Huhti 02, 08, 20: 35: 54 » |
|
Mää vihaan tuota sohvapöytää, oli jo kasa palikoita kun pakkauksen avasi  Halpahan se olikin, mutta silti aika naurettavaa kun puolet jaloista heiluu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
bluegryph
Peppu liimattuna penkkiin
Poissa
Sukupuoli: 
Mors ultima linea rerum est.
|
 |
« Vastaus #38 : To Loka 16, 08, 18: 39: 54 » |
|
Kamala, kun taas tekisi mieli laittaa huone uuteen uskoon. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pisarana sateessa on yhden ihmisen rakkaus ja raivo.
|
|
|
kirsikka79
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #39 : To Joulu 25, 08, 00: 42: 46 » |
|
sisustuskuumetta pukkaa kovastikin. Olohuone sai uuden hyllyn ja väreinä meillä on beigeä ja ruskeaa.Ruskeista sohvista haaveilen ja tummasta arkust tai pöydästä. Makkarissa on limet verhot ja siihen seuraksi kaipailen ruskeaa päiväpeittoa limenvihreillä ja valkeilla tyynyillä.Wc on kullan ja beigen sävyinen. Keittiö ja muksujen huone on vielä vaiheessa. Hirveästi suunnitelmia kun vaan olisi rahaa tarpeeksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #40 : La Joulu 27, 08, 22: 35: 35 » |
|
Perhana kun haluisin ne mut seinäliput seinälle. Ja yks julistekin on varmaan kaks, kolme vuotta odottanut seinälle pääsyä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
Phoenix
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #41 : Pe Maalis 13, 09, 12: 41: 09 » |
|
Sisustaminen on sitten ihanaa. Tällä hetkellä kämppäni on puna-musta-valkoinen, ainakin suurimmalta osin. Ei vaan jaksa tätä huushollia alkaa isommin laittamaan, kun viimeistään parin kuukauden päästä täältä lähdetään toivon mukaan. Uusi koti onkin sitten ihan toinen juttu ja sen sisustuksesta ollaan poikkiksen kanssa puhuttu aika paljon. Onneksi meillä on suht samanlainen maku. Moderni ja yksinkertainen, mun ehkä enempi gootihtava. Iso punainen kulmasohva ois ihana ja semmoinen "rautasänky". Ehkä sitten joskus semmoiset hankimme....
Terraarion rakennusta suunnittelen ja haluan sen sopivan muitten roippeitten sekaan, onpahan matosellakin mukavampi olla isommassa kodissa. Kaksi akvaariota varmaan tulee meille näillä näkymin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sometimes old scars become new wounds...
|
|
|
Keikkudo
Pörffäyttelijä...
Eliitti

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #42 : To Heinä 16, 09, 04: 10: 17 » |
|
Kuinka sisustat? Onko sisustaminen ylipäätään sinulle tärkeää? Millaisia värejä käytät kodin tekstiileissä ja pinnoissa? Jos asut vanhemmillasi tai yhdessä tyttö/poikaystäväsi kanssa, kuka on päättänyt sisustuksesta? Miten tahtoisit sisustaa, jos vain taivas olisi rajana?  Vastaampa nyt tännekkin ajankuluksi. Sisustan aika vähän. Tällä hetkellä asunto on aivan täysi sekamelska. Seinät ovat vaaleat ja lattia myös. Vähän sairaalamainen tunnelma jos täällä ei olisi näin paljon tavaraa siis. Jos vain taivas olisi rajana (Eli toisinsanottuna se mitä olen suunnittelemassa tätä asuntoa varten) tekisin aika pieniä muutoksia. Toisen sohvanpäälisen vaihtaisin tummaksi tai kirkkaan vihreäksi ja kirkkaita eri vihreän sävyisiä mattoja olisi mukava saada. Lisäksi olen jollain tavalla ihastunut puupintoihin joten varmaan puukalusteita ja sitten oli hieno suunnitelma että 'makuuhuone' erottuisi enemmän. Eli tuohon mistä nuo eteisen ja muun asunnon erottavat kaapit loppuvat niin iso verhotanko joka ulottuisi seinään asti ja siihen kunnolliset tummmat verhot koska tykkään nukkua pimeässä. Lisäksi hieman erilaiset pöydät olisi mukavat. Tämänhetkiset kun ovat vaaleaa puuta ja niissä on molemmissa rumat metalliset jalat  Lisäksi seinät ovat ärsyttävän yksiväriset joten lisää kuvia/julisteita/seinälippuja seinille että olisi ede hieman jotain elämää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"If we had no memory whatsoever We would stay right here forever"
♥ Asagi ♥ ♥ Tsunehito ♥ ♥ Mizushima Hiro ♥
|
|
|
Phoenix
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #43 : La Maalis 06, 10, 21: 22: 15 » |
|
Nykyään asun yksiössä yksikseni ja hommasin ihanan punaisen sohvan, jonka koirat ovat vallanneet. Kätevä vieraspeti, kun on vuodesohvasta kyse. Aika vaaleana on kämppä pysynyt, päiväpeite ja kaikki verhot ovat valkoiset (verhoissa jotain kullanbeigeä kuviota). Kun asun itsekseni, minä päätän miltä huushollissani näyttää ja näin kevään korvalla alkaa tehdä mieli tunkea jotain keväistä vihreää jonnekin jossain muodossa. Mitään taljoja, sarvia, höyhentyynyjä tai villakankaisia juttuja meille ei tule. Villamattoja voi tulla, mutta esim. sohvan kankaana se on ehdoton nou nou kun olen villalle allerginen. Mielelläni sisustaisin enemmän ja haaveilen isommasta asunnosta (oikea makuuhuone olisi tällä hetkellä ihan huippua kun on vaan alkovi). Nykyinen kämppä on kyllä todella kiva ja viihdyn siinä ja tykkään todella paljon sisustaa! Asun vielä kierrätyskeskuksen vieressä, jossa on aivan uskomattoman hyvää kamaa, löysin melkein uuden sohvani sieltä ja maksoin siitä huimat 25 egeä. On vieläpä Askon jotain mallia. (samanlainen näkyy muuten Putouksen jaksossa, sketsissä jossa Aku tilaa taksia  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sometimes old scars become new wounds...
|
|
|
|