Uutiset: Useita alueita piilotettuina rekisteröimättömiltä

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Su Syys   05, 10, 16: 23: 13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotko yliluonnolliseen?  (Luettu 1669 kertaa)
Jaakkola
Varovainen
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #30 : Ke Heinä  07, 10, 01: 22: 44 »

Itse uskon kyllä jo ihan pelkästään huvinkin vuoksi. Hymy Mikä sen hauskempaa kuin koittaa etsiä itsestä jotain yliluonnollisia kykyjä...
miksei pelkkä voimakas tahtokin voisi asioita muuttaa ainakin jollain tasolla, edes hitusen, kukaan ei pysty todistamaan mitään ja lisäksi saa keksiä omat säännöt ja tyyli on vapaa.
tallennettu
krisu-täti
Varovainen
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #31 : To Elo    26, 10, 15: 53: 27 »

Kaikki aina naureskelee mulle, kun uskon kaikenlaiseen "höpsismiin".  Sad Mutta ihan yhtä hyvin "normaali" tiedekin voi olla höpsismiä, riippuu mistä roikkuu, ja mistä suunnasta roikkuu. Itse uskon horoskooppeihin. lähinnä luonnehoroskooppiin. tämäkään asia ei ole niin mustavalkoinen.. mielestäni Jokaisessa ihmisessä on kaikkia horoskooppimerkkejä, kutakin eri asioissa (astrol. huoneet?). Esim. vaikka itse olen rapu, olen joissain asioissa hyvin oinasmainen, joka on kaukana ravusta.. Ja aurinko merkki määräytyy sen mukaan, mitä  piirrettä on "eniten". menipäs taas jaaritteluksi. Mielestäni myöskään kiinalaista ja länsimaista horoskooppia ei kannata erottaa toisistaan, koska se vaan laajentaa asian tutkimista.  *voi kun juttua tulee solkenaan* mutta en sillälailla usko fanaattisesti horoskooppeihin, koska ihmisen luonteeseen vaikuttaa tottakai eletty elämä, ja kokemukset..

Jumalaankin uskon kovin omalla tavalla. ajattelen, että jumala on ihmisessä, eli se on. Ja ihmiset jotka henkeen ja vereen kiistävät jumalan (siis korkeamman hengen, sukupuolettoman) olemassaolon, ovat vaan tukahduttaneet henkisen olemuksensa, ja astuneet sokeaan materian maailmaan, tavallaan liukuhihnalle (anteeksi fanaattieset ateistit, en tarkoita tällä mitään pahaa, sillä elämme valintojen maailmassa, ja olette yhtä hyviä ihmisiä kuin muutkin ^^ <3). He ovat valinneet vain näkyvään uskomisen, mutta heilläkin on mahdollisuus nähdä "kolmannella silmällä".    Rukoilen, mutta lähinnä se on vain sitä, että kerron asioita ydämessäni olevalle korkealle voimalle, ja siitä saan voimaa. siten myös monet pulmat ratkeavat, kun kuulee ne ikäänkuin kerrottuna toiselle.

Lisäksi uskon karmaan. sitä ei sen kummemmin tarvitse selitellä. Kaikesta huolimatta en pidä koulu-uskonnosta, koska se on jotenkin maallistunutta. vähän kuin lapset hiekkalaatikolla leikkimässä ja syntyy riita: "ei se noin voi sanoa, ei se voi olla tollanen..!" Jumaluus on ihmisen sydämessä itsessään syntyvä asia. nukkuva, joka voi herätä. Hymy

Tulipas jaarittelua.. on vaan niin mieluisa aihe, että riittäisi vieläkin tekstiä, muta sormet ei jaksa. xD Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut mitenkään, sillä tarkoitus ei ollut ^^ <3
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM