Uutiset: Useita alueita piilotettuina rekisteröimättömiltä

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Su Syys   05, 10, 16: 44: 00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 ... 25 26 [27]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Koirat  (Luettu 12526 kertaa)
Ella K
Varovainen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #390 : Pe Touko  14, 10, 11: 54: 16 »

Tiettyjen rotujen hinnat on ihan järjettömiä siihen nähden ettei niistä ole kuin seurakoiraks.

Chihuahuassa on ainakin kilohinta kohdallaan verrattuna esim. sakemmanniin.  Nauru
tallennettu
KataTheBlondi
Yrittää vielä rajoittaa
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #391 : Pe Touko  14, 10, 12: 20: 20 »

Onneksi noihin el.kuluihin on jonkinlainen helpotus - vakuutus. Jos siis on varaa vakuuttaa eläin. Muuten se on aina vähintään joku 50-80€/kerta kun käy eläinlääkärissä riippumatta rodusta tai eläimestä.

Meillä ei ole vakuutusta eikä kyllä otetakaan. En näe siinä mitään järkeä että maksetaan vakuutusta jostain mistä ei voi sanoa varmaksi että tarvitsee. Ainut mkkä meillä on niin on ns. vastuuvakuutus tuolla isolla hurtalla. Jos kaataa mummon kumoon juostessaan tai hyppää jotain autoa päin niin meidän maksettavaksihan kulut tulee.
Maksan sitten ell kuluja jos jotain tulee, kuten nyt tuo korvatulehdus. Äkillisiä menoja varten meillä on luottokortti millä maksetaan jos käy pahasti.
tallennettu

Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #392 : Pe Touko  14, 10, 12: 41: 27 »

noniin. jotkut ottaa, jotkut ei. Hymy Meille ei taas kirveelläkään tule luottokorttia Kieli
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
tervyym
Kaikkien tuntema
*
Poissa Poissa

« Vastaus #393 : Pe Touko  14, 10, 14: 42: 24 »

Miten musta tuntuu, että niitä, jotka tykkää hankkia itselleen puhdasrotuisen, paperillisen koiran ja on valmiita maksamaan sen vaatiman hinnan, niin pidetään jotenkin pinnallisina ja hienostelijoina, vaikka se ei pidä paikkaansa. Sad Tosin en sitä kiellä, etteikö valitettavasti sellaisiakin ihmisiä tietysti löytyisi. Mutta epäilen, että tällaiset ihmiset tuskin ovat rotukoirien omistajien enemmistöä. Eäh

En mä sano, ettenkö itekkin olis monesti haaveillu ihan rotukoirasta, tai että se nyt olis mikään älytön hankinta. Mut se on älytöntä jos pitää monta tonnia maksaa jostain rotuvaliosta. Tiettyjen rotujen hinnat on ihan järjettömiä siihen nähden ettei niistä ole kuin seurakoiraks. Ja vaikka kuinka sanotte että onhan niitä kulujakin, mut jossain niidenkin raja menee Nauru

Nosiis, en määkään sitä koiraa ota sen "rotuvaliouden" takia. Että se olis jotenki näyttävä, tai pärjäis näyttelyissä tms. Ja että sillä on hyvin näyttelyissä pärjänny suku. Ite en oo koiriani näyttelyssä käytäny, enkä käytä muutaku sen pakollisen sitten jos tarvii esim. tokoa varten.
Mutta jos käyttökoiran haluaa, niin kyllä mää maksan sen hinnan siittä, että sillä on esim. suojelussa ja pk-lajeissa pärjännyt suku, sen takia että ite haluan niitä harrastaa, ja että koiralla on kapasiteettia niihin Hymy
Ja nämä koirat on sellasia, jotka ei näyttelyissä todellakaan pärjää, eikä ns "nättejä" ole, mutta terveempiä, ja käyttökoiria.
Ite en sitä näyttelyhömpötystä ymmärrä ollenkaan, se on menny niin överiks monilta osin.
tallennettu

"En välttämättä huomaa kakkua perseeni alla."
KataTheBlondi
Yrittää vielä rajoittaa
Poissa Poissa

« Vastaus #394 : Pe Touko  14, 10, 15: 17: 12 »

Miä oon monesti huomannut että jos on mva vanhemmat, ei se kauneus niin periydy penneleille. Taas meidän edesmenneen alica-collie sai hyvin näyttelyissä pärjääviä penneleitä vaikka itse oli ruma kuin vanha rukkanen.
tallennettu

Ella K
Varovainen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #395 : Pe Touko  14, 10, 17: 28: 06 »

Miä oon monesti huomannut että jos on mva vanhemmat, ei se kauneus niin periydy penneleille. Taas meidän edesmenneen alica-collie sai hyvin näyttelyissä pärjääviä penneleitä vaikka itse oli ruma kuin vanha rukkanen.
Samanlailla tämä kasvattaja ystävä nauroikin (20-vuoden kasvatuskokemuksella) että vaikka kuinka yhdistäisi kaksi maailman kauneinta koiraa voi tulos olla silkkaa skeidaa.  Laugh

*muoks*

Onkos täältä muuten Harjavallan ryhmänäyttelyyn 30.5. tulijoita?
tallennettu
Sanjana
Addikti
Poissa Poissa

« Vastaus #396 : Ti Kesä   29, 10, 20: 05: 22 »

Mwah, en tiada rueta sanomaan mitään tähän ketjuun kun en jaksa tapella mielipiteistä, mutta.. Meillä on perheessä paperillinen rotukoira, walesinspringerspanieli ja sitten seropi, vaikka lapinporokoiria vanhemmat ovatkin, mutta kun ei ole papereita niin. En minä ainakaan lajittele rakkautta sen mukaan, että onko puhdasrotuinen vai ei, samaa ruokaa molemmille kun kummallekin tuntuu kelpaavan se mitä on annettu. Eipä minulla muuta. Nauru
tallennettu

If I touch a burning candle I can feel no pain
In the ice or in the sun it's all the same
Yet I feel my heart is aching, though it doesn't beat it's breaking
And the pain here that I feel, try and tell me it's not real.
Sivuja: 1 ... 25 26 [27]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM