Kiitos kovasti

Tsemppiä tarvitaan aina! Ja olet oikeassa olin todella nälkäinen kun kotiin pääsin.. töissä ei välillä ehdi syödä.
Ja tsemppiä tarvitaan vielä enemmän nyt kun ajattelin kääntää laihdutusmetodini päälaelleen..

Eilenhän pohdin, että mitä tekisin noiden vehnä- ja sokeriasioiden kanssa. Pyörin sitten koko illan ottamassa asioista selvää ja päätin aloittaa vähähiilihydraattisen ruokavalion. Kaloreita lasken myös edelleen (1000-1200 kcal/ päivä) Päätös ihan täysin sen vuoksi, koska tällä hetkellä elän hyvin kiireistä ja stressaavaa aikaa ja en mitään muuta oikein ajattelekaan kuin makeita ja vehnäisiä asioita..

Vieroitus näistä tuntuu ainoalta oikealta.. että tsemppiä vaan tosiaan minulle

Toinen erittäin pätevä syy on se, että olen jatkuvasti turvonneessa tilassa. Epäilen sen johtuvan juurikin liiasta vehnän puputtamisesta (en varmaan muuta söiskään kun kahvia ja leipää..)
Ja ylläri, olen aiemminkin kokeillut karppausta

ja se toimi kuin häkä.. mieliteot katosi, ei nälkää ja paino laski. Karppaus vaan vaatii sen suunnitelmallisuuden...
Vaakalukemat jää tältä päivältä.. rehellisesti vaan unohtui kun juoksin keittämään kahvia ja syömään munakasta..

Ja mitä tän päivän ruokavalioon sitten kuuluu:
-aamumunakas, viili (300)
-kanasalaatti (300)
-illalla ehkäpä huitaisen pihvin ja vihannekset kylkeen (400)