Uutiset: Tunnelmallista pimenevää syksyä Pahviksen väelle!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
To Syys   09, 10, 05: 59: 42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiipeily  (Luettu 427 kertaa)
Silhouette
Koukussa
Poissa Poissa

« : La Helmi  27, 10, 17: 13: 20 »

Löytyykö kiipeilyn harrastajia tai kiipeilystä kiinnostuneita?

Kiipeiletkö mieluiten seinällä, kiinnostaako enemmän esimerkiksi kalliokiipeily, vai kokeiletko taitojasi mieluiten köydettömänä boulderoiden?

Keskustelua tästä mahtavan koukuttavasta lajista!
tallennettu
Tonde
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : La Helmi  27, 10, 19: 23: 16 »

Mä haluaisin hirveästi kokeilla jossain luonnossa ihan oikealla kalliolla..(Mut luultavasti mulle kävis kuten Sheldon Cooperille Laugh )
tallennettu

"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
antagonismi
Valtiatar
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : La Helmi  27, 10, 20: 34: 23 »

Mä olen kiipeilystä ollut kiinnostunut jo jonkin aikaa, pitäisi vaan saada aikaiseksi etsiä joku paikka mihin pääsisi kiipeilemään valvonnan alaisena Hymy
Kuulostaa mun korvaan tosi mukavalta ja rentouttavaltakin harrastukselta, olis ihana päästä kokeilemaan.
Tietysti luonnossahan se olis varmaan mukavin kiipeillä, mutta kyllä mä silti olisin ennemmin menossa ihan vaan johonkin kiipeilyseinälle ensin.. Eh
tallennettu

You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
Sanjana
Addikti
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Su Helmi  28, 10, 16: 30: 51 »

Iih, minä niin tykkäisin kiipeillä,etenki kalliota pitkin. <3 Oon joskus kutosluokalla käyny kiipee varmaa jokaisen seinän Kajaanin Linnanraunioista ylös(isoista kivistä tehty. ) ku tykkäsin kiipeillä Laugh ja tykkäiisin kyl vielki. <3 ei vaan oo tullu mahdollisuuksia ikinä vastaan missään.
tallennettu

If I touch a burning candle I can feel no pain
In the ice or in the sun it's all the same
Yet I feel my heart is aching, though it doesn't beat it's breaking
And the pain here that I feel, try and tell me it's not real.
Meemii
Eliitti
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Ma Maalis 01, 10, 12: 27: 39 »

Itse tuli kokeiltua kalliokiipeilyä Thaimaassa, ja vaikkakin se oli tosi rankkaa näin ensikertalaiselle niin tykästyin oikein kovasti! Se fiilis on vaan niin hieno kun kädet ja jalat rasituksesta täristen pääsee sinne "renkaalle" asti, etenkin kun ennen aloittamista usko on jo ollut koetuksella.
Harmi vaan että Suomessa lajin harrastaminen on hankalaa ja kallistakin, eikä esim. Kotkan lähistöltä edes löydy sisähalleja. Eäh
tallennettu

Haluan istua jalkakäytävällä
muistamatta mistä olen tulossa
tietämättä minne olen menossa
lähteä lentokentälle
Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
Silhouette
Koukussa
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Ma Maalis 01, 10, 13: 43: 15 »

Se fiilis on vaan niin hieno kun kädet ja jalat rasituksesta täristen pääsee sinne "renkaalle" asti

Nimenomaan! Kiipeillessä pääsee jatkuvasti "ylittämään itsensä", mikä on ainakin mulle yksi tän lajin hienouksista. Hymy Pakko olla tosin vähän eri mieltä tuosta kalliudesta. Tietystikin lajiin kuin lajiin saa halutessaan palamaan rahaa, mutta mitenkään pakollista se ei ole. Mikäli omia kamoja ei halua hankkia, saa varusteita vuokrattua melko edulliseen hintaan, eikä kiipeilykertojen kertamaksutkaan varsinaisesti ottaen päätä huimaa.
tallennettu
Meemii
Eliitti
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Ma Maalis 01, 10, 22: 23: 02 »

Joo siis lähinnä vertasin Suomen ja Thaimaan hintatasoa, ja hinta ei siis todellakaan ole se kynnyskysymys täällä Suomessa harrastamiseen vaan juurikin tuo lähiseudun kiipeilymahdollisuuksien puuttuminen. Hymy
tallennettu

Haluan istua jalkakäytävällä
muistamatta mistä olen tulossa
tietämättä minne olen menossa
lähteä lentokentälle
Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM