|
dirlandaa
|
 |
« Vastaus #585 : To Kesä 03, 10, 16: 48: 54 » |
|
Hyvin saatu noi Dirlandaan karpit ja kukka sopimaan keskenään Niitä kukkia on kaksi kappaletta tuossa tatuoinnissani. : D Haaveena olisi jatkaa tuota tekelettä kunnon hihatatuoinniksi olkapäähän asti. Jotakin ideanpoikasta on kyllä mielessä, mutta nyt aion varmaankin pitää pienen tauon tatuoitavana olemisesta. Kuitenkin varmaan pysyttelen vähän tuollaisessa meriteemassa. : ) Haaveena ainakin olisi ottaa meduusa jonnekin olkapään tienoille, ne kun ovat jotenkin friikillä tavalla todella mielenkiintoisia otuksia. : D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #586 : To Kesä 03, 10, 18: 27: 49 » |
|
Ihana tuo Meemin ranne!  Vitsi, oon niin kade tosta koko bambutatuointi-operaatiosta! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
|
|
|
bluegryph
Peppu liimattuna penkkiin
Poissa
Sukupuoli: 
Mors ultima linea rerum est.
|
 |
« Vastaus #587 : To Kesä 03, 10, 19: 42: 44 » |
|
Dirlandaan käsi on kyllä tosi hieno, vaikka enemmän perustankin mustavalkoisista  Meemiin ranne on kanssa soma!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pisarana sateessa on yhden ihmisen rakkaus ja raivo.
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #588 : La Kesä 05, 10, 20: 09: 51 » |
|
Komppailen bluea, itsekin tykkäilen mustavalkoisista enemmän, mutta yhtä kaikki dirlandaan käsi on aikas nätti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|
dirlandaa
|
 |
« Vastaus #589 : Pe Kesä 11, 10, 21: 51: 55 » |
|
Ach, sain tänään septumini venytettyä nelimilliseksi. Ehkäpä tätä ei nyt sitten tarttisi enää vähään aikaan venyttää, alkaa olla korut jo vähän järeämpää kalustoa. nimim. en ole vieläkään saanut palloa kiinnitetyksi takaisin bcr-renkaaseen >__>
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Meemii
|
 |
« Vastaus #590 : Pe Kesä 11, 10, 22: 05: 10 » |
|
Täälläkin on venytysprosessi käynnissä pitkästä aikaa, eli tarkoitus venytellä oikea korva näin aluksi kuuteen milliin (oli 6mm joskus pari vuotta sitten) ja luultavasti kymmeneen kutosen jälkeen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Haluan istua jalkakäytävällä muistamatta mistä olen tulossa tietämättä minne olen menossa lähteä lentokentälle Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
|
|
|
|
Silhouette
|
 |
« Vastaus #591 : Su Kesä 13, 10, 10: 07: 00 » |
|
Hassua, miten sitä maku muuttuu joskus ihan radikaalistikin. Vielä pari vuotta sitten mulla oli aika selkeä visio tai aavistus siitä, minkälaisen tatuoinnin haluaisin ehkä joskus ottaa, mutta nyt se taas ei tunnu yhtään omalta. Onneksi en siis käynyt sitä ottamassa! Nykyään tunnun kuolaavan kaikkien suurten ja värikkäiden tatuointien perään. Esim. hihat = nam.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #592 : Su Kesä 13, 10, 15: 02: 42 » |
|
Hassua, miten sitä maku muuttuu joskus ihan radikaalistikin.
Sanoppa älä muuta  Mä taas muistan ku teininä mietin et sit ku täytän 18 ni otan ainakin sata kuvaa. Ja nykyään en oikeastaan tykkää tatskoista yhtään  Onneks en ottanu!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #593 : Su Kesä 13, 10, 16: 56: 01 » |
|
Vähän sama itelläki. Ennen halusin niiiin alaselkään tatuointia, nyt se on onneks jääny sillee että nojaaaa jos ilmasiks tehtäs ni mikäs siin mut en mä kyllä ala tuhlaa siihen.  Nyt kiinnostas saada nilkkaan/jalkapöytään jotain kiemuraa ja tietty edelleen ranne ja alavatsa himottaa tatuointi paikoiksi. Jotain pienehköä ja yksinkertaista ...ja mustaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|
KataTheBlondi
|
 |
« Vastaus #594 : Pe Kesä 25, 10, 12: 46: 26 » |
|
Miä oon ajatellut niin että otan sellaisen kuvan mikä tuntuu sillä hetkellä omimmalta. Enkä ainakaan vielä ole katunut. Tosin olisin voinut ottaa tuon ekan hieman isomman tai toiselle puolelle. Nyt se nimittäin näyttää pieneltä tuon olkapään rinnalla. Onneksi se on toisella puolella. Ja ainahan siihen voi ympärille jotain ottaa  vaikka jonkun kukkajutun joka taas nitois sen yhteen tuon olkapään kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hypotermia
Utelias

Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #595 : Ti Kesä 29, 10, 10: 04: 31 » |
|
Minulla oli kulma ja korvalävistys. Ei siis enää ole. Ajattelin ottaa joskus uudestaan lävistyksiä, sitten kun on rahaa. Tatuointejakin olen suunnitellut ottavani.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kivrin
Varovainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #596 : Ti Kesä 29, 10, 12: 43: 15 » |
|
Tatuointeja 6 kpl. Ekan otin joskus teininä.. Kaikki oon itse suunnitellut ja ottanut lyhyellä mietinnällä. En ole miettinyt sen kummemmin että mitähän ajattelen niistä vanhempana. Ekasta tatuoinnista on tosiaan se lähes kymmenen vuotta enkä ole vielä katunut. Kaikilla kuvillani on oma tarinansa  Nyt taas pian otan seuraavan. Teininä en olisi mistään hinnasta ottanut alaselkään tatuointia, mutta nyttemmin ainoa mitä en ottaisi on alaselkä tribaali. Tai mikään tribaali. Joten jonkun verran on mieli samana pysynyt  Äitee totesi kun otin rintaan tatuoinnin että vanhana se näyttää rumalta  Olin asiaa kyllä ajatellut mutta tuskimpa se silloinkaan haittaa  Kuvat on tehnyt kaveri 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keikkudo
Pörffäyttelijä...
Eliitti

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #597 : Pe Heinä 30, 10, 01: 06: 19 » |
|
Itselle on kertynyt tuon ensimmäisen jälkeen viisi muutakin kuvaa... Niistä vaan ei suuremmin kuvia  Tykästyin liikaa tatuointeihin ja yhtään en ole vielä hetkeäkään katunut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"If we had no memory whatsoever We would stay right here forever"
♥ Asagi ♥ ♥ Tsunehito ♥ ♥ Mizushima Hiro ♥
|
|
|
|
dirlandaa
|
 |
« Vastaus #598 : Ma Elo 23, 10, 16: 33: 46 » |
|
Sattuiskohan kukaan muuten täällä omistamaan sellaista lävistystä kuin unicorn? Pidempään olen jo siitä haaveillut, mutta uloskasvaminen vähän huolettaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #599 : Ma Elo 23, 10, 16: 59: 35 » |
|
Sattuiskohan kukaan muuten täällä omistamaan sellaista lävistystä kuin unicorn? Pidempään olen jo siitä haaveillut, mutta uloskasvaminen vähän huolettaa.
Nyt oli jo pakko avittaa vakipano googlehaun kanssa, että minkäslainen tuo olikaan, kun ei pää toiminu yhtään.  Aika jännittävän näköinen kyllä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|