Uutiset: Useita alueita piilotettuina rekisteröimättömiltä

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Su Syys   05, 10, 16: 47: 17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yazzyn pieni unimaailma  (Luettu 161 kertaa)
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

murr

« : Su Loka   11, 09, 22: 21: 58 »

Alan kirjoittamaan hiljalleen uniani, koska useasti olen nähnyt samantapaisia unia.

En ole nähnyt unia, joita muistan, ainakaan 3 viikkoon. Unet alkoivat taas viimeisimmän yövuoron jälkeen lauantai aamuna.
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #1 : Su Loka   11, 09, 22: 28: 08 »

Eräänä kauniina kesäisenä päivänä olin jossakin ulkomaalaisessa kaupungissa ostoksilla. Aki oli mukana, antoi suukon ja sanoi lähtevänsä viemään autoa parkkipaikalle. Jäin odottamaan suihkulähteen reunalle - aika kului, mutta Aki ei tullut koskaan takaisin. Yritin soittaa hänelle useamman kerran ennen kuin hän suostui vastaamaan. "Minne sä menit?" "Mä jätin sut sinne" "anteeksi mitä h*lvettiä!" "Mä jätin sut sinne" "sinä s*tana jätit mut tänne keskelle kaupunkia yksin!!" jonka jälkeen paiskasin simpukkapuhelimen läpän takaisin kiinni. Laitoin sen taskuuni ja vain seisoin siinä.

Kyyneleet alkoivat hiljalleen nousta silmiini ja lopulta katsoessani käsiini ne alkoivat virtaamaan poskilleni. Otin sormuksen pois hitaasti ja heitin sen menemään. Tämän jälkeen uneni alkoi muuttumaan omituiseksi. Aloin haahuilemaan pitkin kaupungin (Espanjan?) katuja löytääkseni pois. Löysin pois pääsyn, koska muistin sen olevan lähellä. Aikaa kuitenkin kului. Kävelin kaupungin laidalla, tiellä joka kiersi meren - 10metrin korkeudella pinnasta. Kävelin kaupungin keskustassa, tunneleissa, kujilla - kaikkialla. Kunnes pääsin pois....

...kuitenkin, yht äkkiä olin makaamassa jossain kauheassa unessa jossa Aki kiusasi seksuaalisesti... Tämän jälkeen heräsin.

Auto - Yleensä auto tarkoittaa unennäkijää itseään ja hänen elämänsä kulkua. Auton ulkonäkö kielii siitä miltä henkilö haluaisi näyttää muitten silmissä. Auton kunto kertoo kulun helppoudesta taikka vaikeudesta, koneviat hankaloittavat matkaa jne. Entä kuinka unessa ajat autoa? Onko ajotyyli rehvakas ja ylimielinen vai otatko myös toiset huomioon?

Ero. Jos otat lopputilin, käynnistät hankkeen joka epäonnistuu. Jos eroat kumppanistasi, parisuhteesi voi huonosti.

Halaus on melko huono enne, merkki pettymyksestä. Jos halaat vierasta vastakkaisen sukupuolen edustajaa, petät pian kumppaniasi.

Itku. Itkevä vauva tuo huolia ja sairautta. Jos itket itse, kohtaat murhetta. Jos näet toisten itkevän, sinulta tullaan pyytämään apua.

Juokseminen. Jos juokset joukossa, edessä on juhlat. Jos juokset yksin, asemasi paranee. Jos juokset pakoon, edessä on menetyksiä ja masennusta.

Kaupunki. Jos kuljet pitkin vieraan kaupungin katuja, joudut todennäköisesti vaihtamaan joko asuin- tai työpaikkaa. Edessä on iso muutos.

Koru. Kaulakoru lupaa rakastavan puolison. Korvakoru tuo uusia töitä. Sormus tuo menestystä, mutta risa sormus riitoja. Rannekoru ennakoi häitä.

Käsi.
Kauniit kädet tuovat menestystä uralla, rumat ja vanhat kädet pettymyksiä ja puutetta. Verinen käsi ennakoi epäoikeudnemukaista kohtelua läheisiltä.

Seksi. Miellyttävä rakastelu unessa on merkki onnellisista ihmissuhteista. Jos katsot toisten ihmisten aktia, oma parisuhteesi ajautuu karille.

Suihkulähde lupaa suuria omaisuuksia, ylitsepursuavaa iloa ja monia matkoja. Jos lähde on kuiva, onni loppuu. Samea lähde kuvastaa petollista ihmissuhdetta.

Suudelma. Valoisassa annettu suudelma on hyvä enne, pimeässä suuteleminen on merkki petollisesta rakkaudesta. Lasten suukot ennakoivat iloista tapaamista.

Riita unessa ennakoi riitaa myös hereillä ollessa.

Pepusta nähdä unia, joissa samankaltainen teema.
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #2 : Ma Loka   12, 09, 17: 08: 42 »

Kuljin tehdashallissa canonin digikameran kanssa ja otin työmaasta kuvia, oli rappusia, seinän runkoa, tunnelia ja paljon muuta. Työmaalla oli noin 10 työntekijää. Ihmettelin aluksi olinpaikkaani, mutta viimeinkin joku työntekijöistä kertoikin: "tästä teidän talosta tulee hieno". Meidän talo? Aivan kauhean valtava. Monta sataa neliötä yhteispinta-alaa ja kaikki olisi meidän. Ainoastaan työntekijät olivat hieman huolissan aikatauluista: tuleeko liian kiire ennen kuin lapsi syntyy.

Työpäivä oli venymässä pitkäksi kunnes joku sanoi: "älkää nyt enää mitään tehkö. Ulkonahan paistaa kauniisti aurinko" ja niin paitoi. Katsoin ulos hallin oviaukosta ja niin kirkkaasti säteilevn auringon valo iski vasten kasvojani.

Aurinko.
Kirkas auringonpaiste lupaa hyvää. Laskeva aurinko kertoo onnen saavuttaneen huippunsa. Pilvien läpi paistava aurinko ennakoi huolten väistymistä.

Haalarit. Se ihminen, joka unessasi on pukeutunut haalariin, on sinulle petollinen.

Talo. Jos rakennat taloa, teet järkeviä päätöksiä. Vanha ja ränsistynyt talo ennakoi terveyden heikkenemistä. Uusi, pieni talo tuo onnea kotiin.

Raskaus
- Unen raskaus, odottaminen tuo unennäkijän elämään uusia asioita jotka ovat lähes poikkeuksetta positiivisia.

Valokuva
- Unen valokuvat symboloivat muistoja ja menneitä hetkiä.
tallennettu

Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #3 : Ti Loka   13, 09, 10: 31: 47 »

Eräänä kesäpäivänä olin kaupungin bussilla menossa miehen työkaverin mökille viettämään iltaa. Bussi jätti minut vanhalle tutulle pysäkille lähellä valveasuntoani, kaappasin koulukassini ja lähdin kävelemään mökille. Seuraava kuva unessa on kun riehuin kavereiden kanssa vedessä. Oma mies tuli sitten siihen kiusaamaan mua.

Vähän ajan kuluttua kaikki juhlijat kerääntyivät piiriin sinisen viltin päälle järven rannalla aloimme pelaamaan pullonpyöritystä 1,5litran kokispullon avulla. Jokainen sai kysyä seuraavalta jotain. Omalle kohdalleni sattui kysymys: "Miksi olet täällä?" "olen täällä ottamassa asioista selvää" "aaaa, ok wink" Itse kyysin seuraavalta: "Miksi?" Pelin edetessä pari kertaa pullo vieri muualle, jonka jälkeen karkeista rakennetulle pelilaudalle laitettiin lakritsipala joka määräsi seuraavan vastaajan. Miehen työkaverin kaverin muija kävi kiusatakseen miehiä kastelemassa päänsä vedessä, samalla ottaen hiuksiinsa lumpeen lehden.

Lähdin kävelemään pihalle ja huomasin olevan vanhan ulkorakennuksen liepeillä, joss aoli kymmeniä polkupyöriä. Sitten yht äkkiä miehen työkaverin poika ajoi pihalle omalla fillarillaan ja kaikki oli kauhuissaan. Tuo poika suuttui. Hänen ei olisi koskaan pitänyt tietää juhlista! Hän ryntäri kohti vanhaa vajaa ja katsoi tavaroitaan - ne ei olleet siellä. Joku oli ottanut hänen kaksi tärkeää vilttiinsä käyttöön. Hän suuttui enemmän ja alkoi riehumaan. Kaikki juhlijat yrittivät tyynnytellä poikaa kunnes joku keksi tuoda viltit hänen näytilleen. Minä pidin niitä vilttejä esillä kun poika tutki ne todella tarkkaan: reiät, rypyt yms. Tämän jälkeen hän tyyntyi ja viikkasi viltit paikalleen ja lähti kouluun. ARvasin tuosta että olisi jo aamu.

Sitten joku kaveripuoleinen mies tuli juttelemaan kanssani, hänellä oli sama ongelma kuin minulla - hän petti. Itse aloin itkemään: petin omaa miestäni oman mieheni kanssa!
(siis mitä hemmettiä??) Itkin ja yritin puhua kyntöpellolla kuinka olen luvannu ja kyselin kaverilta kuinka hän itse pystyy pettämää omaa rakasta kumppaniaan. Hän kertoi inhoavansa sitoutumisesta ja rakastaa seikkailua. Tämän jälkeen hän otti kasvihuoneen hyllyltä pari tainta ja lähti navetan ovesta ulos. Itse hämmennyin hetkeksi kunnes kuulin valitusta ulkoa. Ryntäsin ulos ja oma mieheni oli iskenyt kirveellä tätä kaveria selkään - luullen että hänen kanssaan petin häntä. Sekasorto alkoi juhlissa, poliisit ilmestyivät paikalle ja oma mieheni huusi ja kiroili verissään. Itse istuin heinäpaallin päällä katsoen lattiaan - siellä oli verinen Slayerin kirja.

Katsoin kohti bussipysäkkiä, missä työkaverin poika hymyili ja nousi bussiin.

Heräsin pomon soittoon -.-
tallennettu

Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #4 : Su Heinä  25, 10, 15: 15: 34 »

Pakko kirjoittaa kun sen verran ihmetytti. Mukana pelkoa, vihaa ja saattaa alkoholilla olla osuutta asiaan sekä eilisen illan tapahtumilla.

Oltiin lähdössä kaveriporukalla illanviettopaikasta toisaalle. Olin vihainen ja ärtynyt. En tiennyt tossa vaiheessa itse miksi. Oma mies yritti tulla selvittelemään asiaa, mutta jatkoin vihaisena kävelemistä eteen päin.

Seuraavassa muistikuvassa kävelin kaupungilla ja katselin ihmisiä. Tuntui että tämä tapahtui muutama viikko/kuukausi myöhemmin tuosta tapauksesta. Kiertelin kauppoja ja menin käymään myös suomalaisessa kirjakaupassa. Olin tuolloin onnellisen tuntuinen, mutta kaikki kääntyi kun seuraava mielikuva oli oma koti. Koti oli omakotitalo, pari sukulaista oli käymässä ja itse olin jälleen vihainen. Vihainen nähdessäni oman mieheni. Syykin selvisi. Raivosin miehelleni ja iskin kämmenelläni pari kertaa poskille. Mies oli nähnyt exänsä, viettänyt aikaa hänen kanssaan. Epäilin pahinta. Riitelimme oikein kunnolla, vieraana olleet tuttavat joutuivat hiljalleen rauhoittelemaan riitelyämme. Lopulta selvisi miksi riitelimme. Pettäminen oli taustalla. Sen kuultuani annoin (okei, oikeastaan heitin) sormukseni pöydälle, jossa oli paljon tavaraa. "saatpahan elää jatkossa elämääsi miten haluat" "kyllä siinä s*tana kesti että viimeinkin annoit sen helvetin sormuksen takaisin"

Oli kesä. Aurinko paistoi mutta lämpötila ei ollut liian korkealla. Lähdin suutussa päin ulos autotallille missä meidän yhteinen kaveri oli. Pyysin häntä halaamaan mua. Halasimme hetken, kunnes tunsin selässäni ihmisten hymyilevän. Katsoin tarkemmin ja halasin omaa miestäni.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM