|
Yazz
|
 |
« Vastaus #1 : Su Loka 11, 09, 22: 28: 08 » |
|
Eräänä kauniina kesäisenä päivänä olin jossakin ulkomaalaisessa kaupungissa ostoksilla. Aki oli mukana, antoi suukon ja sanoi lähtevänsä viemään autoa parkkipaikalle. Jäin odottamaan suihkulähteen reunalle - aika kului, mutta Aki ei tullut koskaan takaisin. Yritin soittaa hänelle useamman kerran ennen kuin hän suostui vastaamaan. "Minne sä menit?" "Mä jätin sut sinne" "anteeksi mitä h*lvettiä!" "Mä jätin sut sinne" "sinä s*tana jätit mut tänne keskelle kaupunkia yksin!!" jonka jälkeen paiskasin simpukkapuhelimen läpän takaisin kiinni. Laitoin sen taskuuni ja vain seisoin siinä.
Kyyneleet alkoivat hiljalleen nousta silmiini ja lopulta katsoessani käsiini ne alkoivat virtaamaan poskilleni. Otin sormuksen pois hitaasti ja heitin sen menemään. Tämän jälkeen uneni alkoi muuttumaan omituiseksi. Aloin haahuilemaan pitkin kaupungin (Espanjan?) katuja löytääkseni pois. Löysin pois pääsyn, koska muistin sen olevan lähellä. Aikaa kuitenkin kului. Kävelin kaupungin laidalla, tiellä joka kiersi meren - 10metrin korkeudella pinnasta. Kävelin kaupungin keskustassa, tunneleissa, kujilla - kaikkialla. Kunnes pääsin pois....
...kuitenkin, yht äkkiä olin makaamassa jossain kauheassa unessa jossa Aki kiusasi seksuaalisesti... Tämän jälkeen heräsin.
Auto - Yleensä auto tarkoittaa unennäkijää itseään ja hänen elämänsä kulkua. Auton ulkonäkö kielii siitä miltä henkilö haluaisi näyttää muitten silmissä. Auton kunto kertoo kulun helppoudesta taikka vaikeudesta, koneviat hankaloittavat matkaa jne. Entä kuinka unessa ajat autoa? Onko ajotyyli rehvakas ja ylimielinen vai otatko myös toiset huomioon?
Ero. Jos otat lopputilin, käynnistät hankkeen joka epäonnistuu. Jos eroat kumppanistasi, parisuhteesi voi huonosti.
Halaus on melko huono enne, merkki pettymyksestä. Jos halaat vierasta vastakkaisen sukupuolen edustajaa, petät pian kumppaniasi.
Itku. Itkevä vauva tuo huolia ja sairautta. Jos itket itse, kohtaat murhetta. Jos näet toisten itkevän, sinulta tullaan pyytämään apua.
Juokseminen. Jos juokset joukossa, edessä on juhlat. Jos juokset yksin, asemasi paranee. Jos juokset pakoon, edessä on menetyksiä ja masennusta.
Kaupunki. Jos kuljet pitkin vieraan kaupungin katuja, joudut todennäköisesti vaihtamaan joko asuin- tai työpaikkaa. Edessä on iso muutos.
Koru. Kaulakoru lupaa rakastavan puolison. Korvakoru tuo uusia töitä. Sormus tuo menestystä, mutta risa sormus riitoja. Rannekoru ennakoi häitä.
Käsi. Kauniit kädet tuovat menestystä uralla, rumat ja vanhat kädet pettymyksiä ja puutetta. Verinen käsi ennakoi epäoikeudnemukaista kohtelua läheisiltä.
Seksi. Miellyttävä rakastelu unessa on merkki onnellisista ihmissuhteista. Jos katsot toisten ihmisten aktia, oma parisuhteesi ajautuu karille.
Suihkulähde lupaa suuria omaisuuksia, ylitsepursuavaa iloa ja monia matkoja. Jos lähde on kuiva, onni loppuu. Samea lähde kuvastaa petollista ihmissuhdetta.
Suudelma. Valoisassa annettu suudelma on hyvä enne, pimeässä suuteleminen on merkki petollisesta rakkaudesta. Lasten suukot ennakoivat iloista tapaamista.
Riita unessa ennakoi riitaa myös hereillä ollessa.
Pepusta nähdä unia, joissa samankaltainen teema.
|