Uutiset: Tunnelmallista pimenevää syksyä Pahviksen väelle!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Su Syys   05, 10, 17: 05: 24

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen kone?  (Luettu 2158 kertaa)
naine
Palaa aina uudelleen
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #45 : Su Joulu  28, 08, 13: 26: 28 »

Miehen kasaama pöytäkone, jolla voi pelata fps-pelejä. Mä näistä mitään ymmärrä.
tallennettu
Meemii
Eliitti
Poissa Poissa

« Vastaus #46 : Ke Joulu  02, 09, 16: 04: 46 »

Tulipahan tilattua töistä tämän vanhan läppärin kaveriksi Acer Aspire One 250D -miniläppäri kun aika halvalla irtosi. ^^ Toimii paremmin matkakäytössä, mutten kuitenkaan viitsi tätä vanhaa hävittää kun tuossa minissä ei ole mm. cd-asemaa ollenkaan.

Specsit:

Intel Atom N270 1.6GHz prosessori
1GB keskusmuistia
160GB kovalevy
10.1" WSVGA 1024 x 600 LED CrystalBrite näyttö
6 kennon akku, 6h käyttöaika
5-in-1 muistikortinlukija
WLAN b/g
0.3MP CrystalEye webkamera
Android UK + Windows XP Home (FIN/SWE/UK) käyttöjärjestelmä

Ja hintaa tuolla jäi 285 euroa. Hymy Ja toki punaisen värisenä wink
tallennettu

Haluan istua jalkakäytävällä
muistamatta mistä olen tulossa
tietämättä minne olen menossa
lähteä lentokentälle
Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
antagonismi
Valtiatar
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #47 : Ke Joulu  02, 09, 19: 17: 34 »

Ja hintaa tuolla jäi 285 euroa. Hymy Ja toki punaisen värisenä wink
Ohhoh! Melko halvalla kyllä lähteny, miniläppäriks varsinkin!
tallennettu

You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #48 : Ma Maalis 08, 10, 09: 45: 34 »

http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_189199_29810_29809_1360

tuollaista konetta kuolasin veikon koneella, mutta 22" näytöllä  Drool Huomattavasti isompi, nopeampi, kivempi, windows 7:lla oleva kone Nauru Läppäri jäis työ/koulu koneeksi
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
Cyran
Koukussa
Poissa Poissa

« Vastaus #49 : Ma Maalis 08, 10, 12: 05: 22 »

HP Compaq 615 on se kone, jolla datailen. Eli siis läppäri ATI Radeonin näytönohjaimella ja AMD Athlonin prosessorilla. Aika perusominaisuudet, tosin Vistaan paloi käämi ja asennutin siskon poikaystävällä tähän Linux Ubuntun.
Kone toimii hyvin, mutta tehot eivät ole niin korkeat kuin pöytäkoneella. Kaipaisin ihan kunnon pöytäkonetta tuohon nurkkiin esim. pelaamiseen, ja voisin kokeilla Windows 7 -käyttöjärjestelmää niin saisin Paint Tool Sainkin käyttööni.

Mutta ei mahda mitään, ei ole rahaa. Ehkä minä tällä läppärillä vielä toisenkin vuoden pärjään  wink

Ja Yazz: Acer? Olen kuullut aika paljonkin valitusta siitä että Acerin koneet eivät toimi niinkuin pitäisi. Mutta ehkä ne ongelmat on saatu viimein ratkaistua.
tallennettu

Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #50 : Ma Maalis 08, 10, 12: 13: 48 »

Jos se toimis paremmin kuin Amilon -.-
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
Phoenix
Utelias
**
Poissa Poissa

« Vastaus #51 : To Maalis 11, 10, 00: 48: 43 »

F-S Amilo, pari vuotta vanha, vistan käyttiksellä. Sain pikkuveljeltä joululahjaksi.  <3
Ihan hyvin on pelannut, lisämuistia pitää hankkia.
tallennettu

Sometimes old scars become new wounds...
deadDream
Eliitti
Poissa Poissa

« Vastaus #52 : To Maalis 11, 10, 01: 17: 01 »

Lisämuistia, tarkoitat varmaan kovotilaa? Eli uus kovo ei muistia? lisämuisti = ram

Miksi Yazz ostaisi konepaketin, se on vähän sama ku ostais ylihinnoiteltua sikaa säkissä. Mut mikäs siinä jos haluat maksaa paskasta paljon kun halvemmalla sais paremman koneen.

/facepalm
tallennettu

"Apua olen jokinorsu"
/Facepalm

"Foreman is black."
"What? How long have you been sitting with this information?"
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #53 : To Maalis 11, 10, 15: 01: 53 »

dD kerro hyvä kone niin voin harkita wink Mie en nimittäin paljoakaan nästä koneista jaksa välittää Nauru
tallennettu

deadDream
Eliitti
Poissa Poissa

« Vastaus #54 : To Maalis 11, 10, 15: 37: 37 »

Kannattas sen verta välittää että kattoo mihin ne rahat tunkee. Hyvän koneen saa kasaamalla mieluisista osista semmoisen. Duh. Ja tuossakin on vain vuoden takuu, se on aika vähän kokonaiselle koneelle. Ku yleensä yhdellä osalla on normaalisti se 2 vuoden takuu. Konepaketit on älytöntä huijausta ja rahastusta listataan muka hyviä osia mutta ne on varmaan jotain kiinalaisilla lapsilla tuotettua paskaa jotka hajoaa tasan tarkkaan kun tuo takuu ei ole enää voimassa, jos edes kestää sinne asti tai ylipäätänsä alkanut edes toimimaan, you get the point.. Jos on hommaamassa pelikonetta niin se yllättäen maksaa enempi mutta normaalissa käytössä oleva kone tulis halvemmaks. Ainoo mikä siinä sitten olis kallis olis luultavasti näyttö. Esim BenQ näytöissä on normaalisti ihan se 3 vuoden takuu mikä on hemmetin hyvä. Pelikoneessahan kalliiksi tulis sitten taas näytönohjain ton näytön oheen. Esimerkki hyvästä perusnäytöstä

Suosittelisin esim lähettämään Jimssille meiliä siitä millaisen koneen haluaisit ja ehkä ne sitten auttaa sua valitsemaan. Jimssi on ehkä asteen kalliimpi liike mutta Ehkä se kannattavin loppupeleissä. Ne suostuu kasaamaan ja asentamaankin kaiken tarvittavan lisämaksua vastaan tietenkin. Oon molemmat koneeni tuolta tilannu ja noh eka kone oli puhdas fail mutta täs konees ei ole mitään vikaa enkä maksanutkaan kun 500€ tästä. Tosin en ostanutkaan kokonaan uutta konetta. Sullehan koneen ostaminen Jimssiltä tulis halvemmaks kuin mulle koska liike sijaitsee Turussa.

Prossuista suosittelen itse Inteliä. Huonoja kokemuksia AMD:sta.

// Ja jos niillä sattuu olemaan hyvä päivä mitä vähän epäilen niin suostuu jopa tekemään pakettitarjouksenkin sitten. Normaalisti ne ei kyllä suostu tekee yhtäkään alennusta jos lopullinen hinta jää alle tonnin. Mutta aina kannattaa yrittää.
tallennettu

"Apua olen jokinorsu"
/Facepalm

"Foreman is black."
"What? How long have you been sitting with this information?"
Audisti
Varovainen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #55 : Ti Maalis 16, 10, 19: 32: 45 »

Omana koneena Acer Aspire 5315-läppäri, 1.73GHz. Ei mikään ihmeellinen, en oo ite valinnu tätä... Kyllähä tää käyttökoneena on jees mutta pelatessa:  ThumbDown
tallennettu
antagonismi
Valtiatar
Ylläpito
Poissa Poissa

« Vastaus #56 : Ke Maalis 17, 10, 01: 19: 18 »

Ostin tällaisen pikkuläppärin itelleni nettikäyttöön ja tulevia yliopistojuttuja varten..

Clock speed - 1.3 GHz
Processor type - Celeron 743
Processor manufacturer-  Intel
RAM installed - 3072 MB
Max supported RAM - 4 GB
Hard drive size - 250 GB
USB -3
Bluetooth -   Yes
Wireless networking - Yes
Graphics processor - Intel GMA 4500MHD
Display diagonal size     13.3 in.
Maximum resolution - 1366x768 pixels
Built-in speakers - Yes
Dimensions (W x H x D) - 334x32x218mm
Weight - 1.6 kg
Operating system - Windows 7 Home Premium

tallennettu

You can't polish a shite, you need to flush it and start again.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM