|
luzie
|
 |
« Vastaus #30 : Ke Maalis 04, 09, 14: 05: 28 » |
|
Eipä tuu sipsiä itekseen kotia ikinä ostettua, että tosi harvoin niitäkin syön. Sitte porukoilla käydessä jos sattuu olemaan niin voi hieman syödä. Tillisipsit on ehkä parhaita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
give me something worth living for tell me a reason worth fighting for give me anything, anything to keep me breathing...
|
|
|
Nöpö
Varovainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #31 : Ke Maalis 04, 09, 14: 35: 12 » |
|
Sipsipussi ostettu. On ne Manhattanit vaan niin hyviä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #32 : Ke Maalis 04, 09, 17: 00: 30 » |
|
Onneks täällä ei ole Lidliä, koska mä olisin voinu niitten juustosipsien takia jopa sinne raahautua  Parempi näin, jää sipsit syömättä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
Teargas
|
 |
« Vastaus #33 : Ke Maalis 04, 09, 17: 51: 47 » |
|
Mulla on sylissä Taffelin Broadway Sourcream & onion-pussi, vielä jättikoossa (350g). 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nöpö
Varovainen
Poissa
|
 |
« Vastaus #34 : Ke Maalis 04, 09, 18: 38: 24 » |
|
Hmm no mulla on kaks kourallista sipsejä enää jäljellä. Niin nopeeta ne vaan menee! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #35 : Ke Maalis 04, 09, 18: 46: 32 » |
|
Sinä vastustuskykyinen!  Niin olenkin, ei tänään ees ole tehnyt mieli sipsiä tästä topicista huolimatta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|
KataTheBlondi
|
 |
« Vastaus #36 : La Maalis 07, 09, 14: 03: 47 » |
|
Mmm... raffeleita... DIPIN kanssa, totta kai. Tavan sipsut on hyviä, poimutettuna tietenkin. JA sourcreemit... Itse en hirmuisesti välitä muista maustetuista mitä suomessa on myynnissä. Laysillä on hyviä tillisipsejä.. tai ainakin joskus oli. Ja ne on sopivankokoisissa pusseissakin. Söin niitä joskus venäjällä ja ihastuin. Mut ei nää suomalaiset tillisipsit niin hyviä oo vaikka ei ne kartanonkaan pahoja ole.. Vitsi että oikeasti alko tehdä mieli raffeleita  Mutta täytyy vain tyytyä fantasioimaan ja ostaa niitä ens perjantaina kun pitää seuraavan kerran herkkupäivän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Phoenix
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #37 : Ma Maalis 09, 09, 20: 16: 30 » |
|
Täälläkin spsien ystävä. Mun ihan lempparisipsejä ei enää saa, Taffelin Xtra punainen pussi, ai että oli hyviä! Melkein kaikki menee, etikka-ketsuppi-tilli häpellykset ei uppoa. Manhattan-tyyliset menee pitkin hampain. Voi ei, nyt rupes tekeen mieli sipsuja... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sometimes old scars become new wounds...
|
|
|
|
kärpässieni
|
 |
« Vastaus #38 : Su Maalis 15, 09, 17: 12: 11 » |
|
Miun lempparisipsit on niitä winegar- eli etikkasipsejä  aaa ne on niin hyviä...  muutki sipsut kelpaa mut suosin eniten noita^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The longest day will it ever end How long can men behave this way The longest day has taken our loves How long can wars remain
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #39 : Pe Tammi 08, 10, 02: 21: 53 » |
|
Estrella Salt & Vinegar 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|
Silhouette
|
 |
« Vastaus #40 : To Tammi 14, 10, 12: 41: 51 » |
|
Melkein kaikki paitsi etikkasipsit menee, mutta usemmiten tulee syötyä Estrellan sourcream & onion-sipsejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
John Doe
|
 |
« Vastaus #41 : To Tammi 14, 10, 13: 36: 24 » |
|
Tulee ostettua aina Estrella Manhattan sipsejä en mä muita tiiäkkään.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Asiallinen, mutta silti siisti!
|
|
|
|
dirlandaa
|
 |
« Vastaus #42 : Pe Heinä 09, 10, 22: 10: 10 » |
|
Sipsejä voisin vedellä vaikka joka päivä pussillisen, mutta joku kohtuus on näissä asioissa pidettävä. Nykyään tulee syötyä yksi pussillinen viikossa... Taffelin Heartsit, Hot Rodit ja Snack Friesit ovat lemppareitani. ♥
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ekp
Varovainen
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #43 : Ma Heinä 26, 10, 22: 38: 30 » |
|
Pringles ja Estrella tekee hyvät sipsit..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
uteliasko
Utelias