En pelaa, mutta seuraan. Sm-liigan pelit, Euro Hockey Tourit, MM-kisat ym. joita telkusta vaan sattuu näkemään.

Mestiksestä on kyllä riittäny että näkee tuloksia. (: NHL-pelejä seurais enemmän ko mielellään, mutta häätyy tyytyä nettireportaaseihin ja Tulosruudun tiedotuksiin nuista peleistä.
Naisten jääkiekko on ihan saamarin T-Y-L-S-Ä-Ä. Ei jääkiekko saa olla mitään sievistelyä. ^^
Sm-liigassa kannatan Oulun Kärppiä - kai se rakkaus juontaa juurensa sieltä, että on pitänyt kannustaa lähintä joukkuetta.

Mutta jonkin sortin rakkaussuhde on tosiaan nuita Oulun miehiä kohtaan kehittynyt tässä matkan varrella. (:
Harmittavaa on vaan se, etten oo kertaakaan päässy kattomaan pelejä paikan päälle. Toisaalta, oon kuullu villejä huhuja siitä että hallissa yllättävän helposti saa vammoja.

Enkä mie oo mitenkään kestävää materiaalia, nii onnistuisin varmaan katkomaan koipeni ihan vaan tosiaan siellä katsomon puolellaki. :'D
Ja tuota, öö. Mun piti kirjottaa tähän vaikka ja mitä vielä lisää, mutta mie unohin mitä mun piti kirjottaa. o_O No, jatkan sitte ko muisti palaa!