|
naine
|
 |
« Vastaus #75 : Ma Helmi 01, 10, 11: 05: 14 » |
|
^ No nii.. no mut eikös valtio saa samat verotulot nuoriltakin?
Saahan valtio nuoriltakin verotuloja, mutta valtion tavoite on saada niitä kummaltakin eikä vaan toiselta. Ja ihan sen takia, että näin rahaa tulee enemmän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #76 : Ma Helmi 01, 10, 19: 37: 04 » |
|
Kyllä taas alko naurattaan ku tajusin että saisin sossulta satasen enemmän rahaa jos jäisin kotia, ku mitä nyt KELAlta ku oon tuolla työharjoittelussa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #77 : Ma Helmi 01, 10, 19: 46: 55 » |
|
Kyllä taas alko naurattaan ku tajusin että saisin sossulta satasen enemmän rahaa jos jäisin kotia, ku mitä nyt KELAlta ku oon tuolla työharjoittelussa  Hyvä syy siis välttää työharjottelua. Eläkäämme veronmaksajien rahoilla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|
Yazz
|
 |
« Vastaus #78 : Ma Helmi 01, 10, 19: 53: 02 » |
|
Jeap  Opiskelijana n. 450€/kk käyttöön, käyn 4 päivää töissä ja saan saman rahan xD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #79 : Ma Helmi 01, 10, 19: 54: 54 » |
|
On kyllä, rankaistaan siitä että teen päivässä 6 tuntia duunia ilman palkkaa How smart is that.. tosin saan mä enemmän rahaa ku opiskelijana. Mut vähemmän ku sossupummina 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
|
Yazz
|
 |
« Vastaus #80 : Ma Helmi 01, 10, 20: 00: 57 » |
|
mä maksan sulle sitten veroäyrini Mutta nyt on taas kova tappelu tuosta työttömyys jutustakin, samalla kuin eläkeiästä. -.-
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #81 : Ma Helmi 01, 10, 20: 08: 47 » |
|
mä maksan sulle sitten veroäyrini Thänks  Ehkä mäkin vielä joskus jollekkin..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KataTheBlondi
|
 |
« Vastaus #82 : Ti Helmi 09, 10, 18: 34: 09 » |
|
Miua näin "pitkäaikaistyöttömän" kanssa elävänä vituttaa se että firmat ottaa nuihin ilmasiin harjotteluihin, lupaa varmaa työpaikkaa harjottelujen jälkeen, jopa vakkaripaikkaa. Sitten kun on harjottelut tehty ja pitäis sopimusta alkaa kirjottamaan, sori ei oo varaa ottaa. Muuten oot hyvä tyyppi mut ei voida ottaa. v*ttu haistakaa paska!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #83 : Ti Helmi 09, 10, 18: 40: 31 » |
|
Onhan nuo vähän sellasia että miks maksaa ku työkkäri on pullollaan ilmaista työvoimaa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KataTheBlondi
|
 |
« Vastaus #84 : To Helmi 11, 10, 20: 27: 48 » |
|
Nyt hehkutan: mies sai maaliskuun loppuun työsopimuksen... parempi kuin ei mitään. Tätä ennen ollut siis samassa firmassa ilmasessa harjottelussa ja alkoi näyttää että sieltä ei palkallista saa lainkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|