Uutiset: Tunnelmallista pimenevää syksyä Pahviksen väelle!

*
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
To Syys   09, 10, 05: 58: 13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Työttömyys  (Luettu 2514 kertaa)
naine
Palaa aina uudelleen
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #75 : Ma Helmi  01, 10, 11: 05: 14 »

^ No nii.. no mut eikös valtio saa samat verotulot nuoriltakin?

Saahan valtio nuoriltakin verotuloja, mutta valtion tavoite on saada niitä kummaltakin eikä vaan toiselta. Ja ihan sen takia, että näin rahaa tulee enemmän.

tallennettu
Tonde
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #76 : Ma Helmi  01, 10, 19: 37: 04 »

Kyllä taas alko naurattaan ku tajusin että saisin sossulta satasen enemmän rahaa jos jäisin kotia, ku mitä nyt KELAlta ku oon tuolla työharjoittelussa  LOL
tallennettu

"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
deadDream
Eliitti
Poissa Poissa

« Vastaus #77 : Ma Helmi  01, 10, 19: 46: 55 »

Kyllä taas alko naurattaan ku tajusin että saisin sossulta satasen enemmän rahaa jos jäisin kotia, ku mitä nyt KELAlta ku oon tuolla työharjoittelussa  LOL

Hyvä syy siis välttää työharjottelua. Eläkäämme veronmaksajien rahoilla.  Jeesh Laugh
tallennettu

"Apua olen jokinorsu"
/Facepalm

"Foreman is black."
"What? How long have you been sitting with this information?"
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #78 : Ma Helmi  01, 10, 19: 53: 02 »

Jeap Nauru Opiskelijana n. 450€/kk käyttöön, käyn 4 päivää töissä ja saan saman rahan xD
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
Tonde
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #79 : Ma Helmi  01, 10, 19: 54: 54 »

On kyllä, rankaistaan siitä että teen päivässä 6 tuntia duunia ilman palkkaa Nauru
How smart is that.. tosin saan mä enemmän rahaa ku opiskelijana. Mut vähemmän ku sossupummina  Wacko
tallennettu

"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
Yazz
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

murr

« Vastaus #80 : Ma Helmi  01, 10, 20: 00: 57 »

mä maksan sulle sitten veroäyrini wink

Mutta nyt on taas kova tappelu tuosta työttömyys jutustakin, samalla kuin eläkeiästä. -.-
tallennettu

Avasin eräänä päivänä silmäni ja näin haluamani. Tuon päivän ja hetken jälkeen en ole avannut silmiäni uudemman kerran.
Tonde
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #81 : Ma Helmi  01, 10, 20: 08: 47 »

mä maksan sulle sitten veroäyrini wink

Thänks Nauru Ehkä mäkin vielä joskus jollekkin..
tallennettu

KataTheBlondi
Yrittää vielä rajoittaa
Poissa Poissa

« Vastaus #82 : Ti Helmi  09, 10, 18: 34: 09 »

Miua näin "pitkäaikaistyöttömän" kanssa elävänä vituttaa se että firmat ottaa nuihin ilmasiin harjotteluihin, lupaa varmaa työpaikkaa harjottelujen jälkeen, jopa vakkaripaikkaa. Sitten kun on harjottelut tehty ja pitäis sopimusta alkaa kirjottamaan, sori ei oo varaa ottaa. Muuten oot hyvä tyyppi mut ei voida ottaa. v*ttu haistakaa paska!
tallennettu

Tonde
Sydämensä menettänyt
Poissa Poissa

« Vastaus #83 : Ti Helmi  09, 10, 18: 40: 31 »

Onhan nuo vähän sellasia että miks maksaa ku työkkäri on pullollaan ilmaista työvoimaa..
tallennettu

KataTheBlondi
Yrittää vielä rajoittaa
Poissa Poissa

« Vastaus #84 : To Helmi  11, 10, 20: 27: 48 »

Nyt hehkutan: mies sai maaliskuun loppuun työsopimuksen... parempi kuin ei mitään. Tätä ennen ollut siis samassa firmassa ilmasessa harjottelussa ja alkoi näyttää että sieltä ei palkallista saa lainkaan.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC

Validi XHTML 1.0! Validi CSS! Dilber MC Theme by HarzeM