|
Tonde
|
 |
« Vastaus #150 : Ke Joulu 09, 09, 22: 00: 18 » |
|
Mä taas en juurikaan tykänny siitä nuorempana, mut nyt se on hottt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Elämä on moniulotteinen käsite, jolla ei ole yksinkertaista määritelmää." (Wikipedia tietää mitä minä en...)
|
|
|
myy
Kokopäiväinen höpöttäjä

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #151 : To Joulu 10, 09, 10: 21: 41 » |
|
Mun mielestä Lindsay ei ole enää seksikäs, vaikka ennen olikin. Jotenkin tuntuu tyttöraasu olevan ihan hukassa ja pahasti päihderiippuvainen (nojoo, taas kerran..) ja mun mielestä se ei enää ole seksikästä, paistaa liikaa läpi.
Samoilla linjoilla. Syömishäiriöt myös muokannut vartaloa hieman väärään suuntaan  . Samaa vois vähän sanoa myös Mischa Bartonista ja monesta muustakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mutta vähitellen painuin yhä syvemmälle, puu kasvatti yhä uusia oksia, vihdoin olin täysin suojattu, täysin keskellä.
|
|
|
Fizirach
Yökörmylä
Kirjoittaa näppäimistö sauhuten

Poissa
Sukupuoli: 
Eingin í hann kendi
|
 |
« Vastaus #152 : Ma Helmi 22, 10, 20: 10: 39 » |
|
Aaaaa, katoin Inkheartin ja sieltäpä löytyi aika hottis kaveri.. Ja syntymävuosi imbd:n mukaan -89! Taitaa tää tyttö lähtee vähän ulkomaille käymään..  Rafi Gavron   Linkkinä iso kuva Inkheartista, se ens alkuun vähä herutteli siinä  
|
|
|
|
|
tallennettu
|
" Strength is not how high you can climb But how you cope when you bounce We are all in the gutter But some of us are looking at the stars " ________________________________________ Narn amar ~ Blogini
|
|
|
|
Meemii
|
 |
« Vastaus #153 : Ma Helmi 22, 10, 21: 37: 12 » |
|
^ Joo kelpais! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Haluan istua jalkakäytävällä muistamatta mistä olen tulossa tietämättä minne olen menossa lähteä lentokentälle Sitten olen valmis sinun pitää omanasi.
|
|
|
Miko
Utelias

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #154 : Ma Maalis 22, 10, 01: 00: 10 » |
|
Minun mielestä Evangeline Lilly on nätti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
the police used to watch over the people, now they're watching the people
|
|
|
tervyym
Kaikkien tuntema
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #155 : Ti Maalis 23, 10, 00: 54: 20 » |
|
^On! Pisamat sopii sille tosi hyvin, ja muutenki sellanen luonnonkaunis 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En välttämättä huomaa kakkua perseeni alla."
|
|
|
tikkutyttö_
Kaikkien tuntema
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #156 : Pe Huhti 09, 10, 22: 32: 43 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I\'m a mess but atleast I\'m yours to keep
|
|
|
|
Ellu
|
 |
« Vastaus #157 : La Huhti 10, 10, 09: 12: 19 » |
|
Niin kumpi se noista on?  Melko hirveitä silti kumpikin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Bring it on!
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #158 : La Huhti 10, 10, 13: 01: 47 » |
|
Tunna on luonnollisestikkin tämä herra joka seisoo.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
Exitus
Utelias

Poissa
|
 |
« Vastaus #159 : La Huhti 10, 10, 16: 51: 44 » |
|
Ai noi olis niiku komeita.  Molemmat vois käydä suihkussa ja toi takimmainen myös parturissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ellu
|
 |
« Vastaus #160 : La Huhti 10, 10, 18: 50: 30 » |
|
Jep, ainakin parturiin toi taaempi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Bring it on!
|
|
|
tikkutyttö_
Kaikkien tuntema
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #161 : La Huhti 10, 10, 22: 04: 29 » |
|
pöh pöh, liian siistit miehet on jotenkin teennäisen olosia.. partaa ja tukkaa pitää olla  oonny huomannu näistä tähän ketjuun linkittämistäni ihmisistä, että se persoona, charmi, olemus, käytös jne vaikuttaa paljon enemmän siihen "lääh"-tulokseen,kuin se, että tyypillä olis täydellinen kroppa, hiukset jne.. persoona on se juttu  edit.typo ainiin, jos ei vielä ole tutustunut Madventures-sarjaan,niin alkaa olla korkea aika, aukko sivistyksessä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Exitus
Utelias

Poissa
|
 |
« Vastaus #162 : La Huhti 10, 10, 22: 14: 25 » |
|
Sivistyksessä!  Mitä sivistävää on paskasissa, pitkätukista, jotka kännissä maistelee jotaan outoja ruokia.  Jos se ettei pidä epäsiisteistä ihmisistä on sivistymättömyyttä, niin olen todella mielelläni sivistymätön.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tikkutyttö_
Kaikkien tuntema
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #163 : La Huhti 10, 10, 22: 21: 11 » |
|
sori, OT.. ensiksi, en missään välissä sanonut että jos ei pidä ylläolevan näköisistä ihmisistä, on sivistymätön (get it right  ) mutta,selkeästi on siellä mennyt sarjan viesti ja ideologia ainakin ihan perille  eikä kyse olekaan kuin suomen menestykseikkäimmästä matkailuohjelmasta ikinä, jota tälläkin hetkellä katsellaan ympäri maailmaa.. sivistyksenhän jokainen voi kai sitten määritellä itse.. Mutta eipä lueta sieltä riveiltä sitä, mitä halutaan lukea, jookos?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
deadDream
|
 |
« Vastaus #164 : La Huhti 10, 10, 22: 47: 06 » |
|
Täysin samaa mieltä mitä Tikku sanoikin. Riku ja Tunna on just jees! Mustikkamuna.  Hoho, paras sarja koskaan ja on todellinen aukko sivistyksessä jos ei sarjaa ole katsellut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Apua olen jokinorsu" /Facepalm
"Foreman is black." "What? How long have you been sitting with this information?"
|
|
|
|